برگزیده ها

مازندمجلس: قاسمی ضمن محکومیت حادثه تروریستی نیویورک گفت: تنها راه ریشه کنی تروریسم برخوردی جدی توام با صداقت و شفافیت همه کشورهاست.

مازندمجلس:
بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته در منهتن نیویورک و  ابراز تاسف از وقوع این حادثه و همدردی با خانواده قربانیان آن، گفت: اتخاذ تاکتیک هجوم و کشتار شهروندان بی‌گناه و بی‌دفاع در خیابان‌ها و اماکن عمومی، بیانگر میزان قساوت، بی‌رحمی و وحشی‌گری گروه‌های تروریستی همچون داعش است که نشان داده‌اند پایبند به هیچ قاعده و اصول اخلاقی و انسانی نیستند. مردم ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم هرگاه‌ چنین حوادثی در یکی از کشورها رخ می‌دهد، خاطرات تلخ آنها از این‌گونه حوادث زنده می‌شود.
قاسمی افزود: به اعتقاد ما ریشه پدیده شوم، غیرانسانی و بی‌رحم تروریسم، سیاست و رویکردی است که در مقاطعی، آمریکا و متحدان آنها در منطقه خاورمیانه برای ایجاد، پرورش، حمایت و استفاده ابزاری از این گروه‌ها در پیش گرفتند و این گروه‌ها را وسیله‌ای برای تحقق اهداف و منافع خود در بی‌ثبات ساختن کشورها قرار دادند و تنها راه ریشه‌کنی آنها نیز برخوردی جدی توام با صداقت و شفافیت همه کشورهاست.‌
تروریستی حادثه تروریسم کشورها گروه‌ها قربانیان قاسمی خارجه منهتن وزارت عمومی