برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر پروازها به مقصد بغداد و نجف در حال انجام است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفرزاده در سخنانی با اشاره به اینکه در یکی دو روز گذشته وضعیت بد جوی و دید کم در فرودگاه های مقصد یک مقدار وضعیت پروازها را در نوسان قرار داد و با کنسلی و تاخیر در پروازها مواجه بودیم، اظهار داشت: تعدادی از پروازها هم مجبور شدند برگردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروازهای به مقصد بغداد و نجف دارد انجام می شود، تصریح کرد: پیش از این هم علی رغم ظرفیت محدودی که داشتیم دو اقدام بزرگ شد که در اقدام نخست نرخ مشخصی را برای بلیت های به مقصد بغداد و نجف تعیین کردیم و علی رغم محدودیت ها علاوه بر پروازهای معمولی، مجوز پرواز فوق العاده را نیز دریافت کردیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اگر وضعیت جوی اجازه بدهد و نوسان نداشته باشیم، پروازهای به مقصد عراق به خوبی انجام می شود.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه ایمنی پروازها در اولویت است نه تعداد پروازها افزود: همه عوامل فرودگاهی و امنیتی و انتظامی تلاش می کنند تا رضایت مسافران را به دست بیاورند و شرکت های هواپیمایی نیز با پیش بینی پروازهای فوق العاده به دنبال انجام تعهدات قبلی خود هستند و پروازهای برنامه ریزی شده نیز سر جای خودش انجام می شود.

پروازها پروازهای بغداد وضعیت اینکه هواپیمایی اقدام العاده کردیم نوسان سخنگوی کشوری جعفرزاده