برگزیده ها
پردیس ملت میزبان اهالی رسانه در جشنواره ملی فیلم فجر شد!
مازندمجلس: پردیس سینمایی ملت میزبان اهالی رسانه در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش هنرنیوز، بنابر اطلاعیه روابط عمومی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، بعد از تاکید دبیر جشنواره جهت حرفه‌ای‌تر شدن فضای رسانه‌ها و خروج از برج میلاد که طی هشت دوره اخیر میزبان اهالی رسانه در کنار هنرمندان و مدیران بوده است، گزینه‌های موجود بر اساس مجموع ظرفیت سالن‌ها، امکان استقرار شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی و ارایه سرویس مناسب به آن‌ها، دسترسی به مجموعه و سالن‌های نمایش، بهره‌گیری از اینترنت و اختصاص فضایی جهت پذیرایی و پارکینگ مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت، پردیس سینمایی ملت به عنوان میزبان اهالی رسانه در این دوره از جشنواره توسط شورای سیاستگذاری انتخاب شد.

این پردیس با مجموع ١٠٨٩ صندلی بیشترین ظرفیت را در بین گزینه‌های بررسی شده، دارد و از نظر سیستم نمایشی نیز تنها پردیس سینمایی مجهز به نمایش باکیفیت D-Cinema در همه سالن‌ها است.

مجهز بودن به فیبر نوری دیگر امکان این پردیس است که امکان فعالیت مناسب را برای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی فراهم می‌کند و فضای باز در طبقات نیز امکان بهره‌برداری فعالیت‌های جانبی اهالی رسانه را فراهم می‌ کند.

در این خبر ادعا شده در روزهای باقیمانده تا آغاز جشنواره مشکلات موجود برای میزبانی هرچه بهتر در این پردیس از جمله مساله پارکینگ آن حل خواهد شد و همچنین تسهیلاتی برای رفت و آمد در نظر گرفته می‌شود.
پردیس اهالی جشنواره رسانه میزبان امکان سینمایی مناسب تلویزیونی فراهم رادیویی بررسی پارکینگ نمایش ظرفیت گزینه‌های ششمین موجود مجموع سالن‌ها شبکه‌های