برگزیده ها
خبر استعفای مدیرعامل تاپیکو تکذیب شد

مازندمجلس: روابط عمومی تاپیکو خبری جعلی یکی از کانال تلگرامی مبنی بر «استعفای مدیرعامل تاپیکو به دلیل اختلاف با لطفی مدیرعامل شستا» را تکذیب کرد.

مازندمجلس: روابط عمومی تاپیکو خبری جعلی یکی از کانال تلگرامی مبنی بر «استعفای مدیرعامل تاپیکو به دلیل اختلاف با لطفی مدیرعامل شستا» را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار خبری جعلی یکی از کانال تلگرامی مبنی بر «استعفای مدیرعامل تاپیکو به دلیل اختلاف با لطفی مدیرعامل شستا» روابط عمومی تاپیکو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

آقای محمدحسن پیوندی مدیرعامل تاپیکو هم‌اکنون به همراه سایر مدیران پتروشیمی برای شرکت در اجلاس سالانه پتروشیمی عازم مشهد است.

ضمنا با توجه به انتخاب مدیر شستا از داخل مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی و انسجام بی‌سابقه آن، بعد از مدت‌ها هیات‌ مدیره و مدیرعامل شستا یکپارچه و منسجم‌تر از گذشته در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به قشر شریف کارگری حرکت می کند شد

با هدایت فردی همچون آقای ترکان و مدیریت صبورانه لطفی فعالیت‌های تاپیکو نه تنها روان‌تر شده بلکه بر مدار عقلانیت و منطق قرار گرفته و در ادامه هم بر همین روال پیش خواهد رفت.

در بخش دیگری از این اطلاعیه با اشاره به دروغ‌پردازیها و فضاسازی‌ها علیه شستا با هدف به حاشیه راندن مجموعه متعلق به کارگران آمده است: مجموعه مدیریتی شستا بی توجه به این حاشیه‌سازی‌ها با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف ترسیم شده حرکت می‌کند و در صورت لزوم با تداوم این دروغ‌پردازی‌ها ماهیت کسانی که بدنبال ایجاد اخلال در روند کار شستا هستند را افشا و از مراجع ذیربط موضوع را دنبال خواهد کرد.

تاپیکو مدیرعامل استعفای مجموعه اختلاف تلگرامی پتروشیمی عمومی تکذیب روابط کانال