برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده نیروی زمینی سپاه ‌گفت: نقشه اسرائیل و آمریکا در تجزیه عراق با شکست کامل روبه‌رو شد و لغو همه‌پرسی در اقلیم کردستان یک میخ محکمی بر نقشه دخالت رژیم صهیونیستی در عراق بود.

مازندمجلس: سردار محمد پاکپور امروز در اجلاس پیشمرگان مسلمان کرد و عشایر که در تالار وحدت این شهرستان  برگزار شد، اظهار داشت: پیشمرگان مسلمان کرد از جمله شهدای پیشمرگ مسلمان و ایثارگران پیشمرگ مسلمان حق بسیاری به گردن این منطقه دارند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شرایطی که برای پیشمرگان مسلمان کرد در آذربایجان غربی و کردستان بود شرایط خاصی بود و آن‌ها باید هم در شهرها و روستاهای خود دفاع کنند و هم جلوی دشمنان بعث را بگیرند و از طرفی هم مورد غضب قرار می‌گرفتند.
وی تصریح کرد: مهاجرانی که به این منطقه برای کمک اعزام می‌شدند مانند شهید بروجردی، قدر ایثارگران این پیشمرگان را می‌شناختند و در سخنان خود از پیشمرگان به خوبی یاد می‌کردند.
پاکپور افزود:‌ با وضعیتی که پیرامون مرزهای ایران وجود داشت و ‌بخش‌های بسیاری از آن توسط داعش محاصره شده بود و برخی‌ مرزهای کشور ‌توسط عناصر تروریستی اداره می‌شد، با این حال امنیتی پایدار در جمهوری اسلامی ایران ‌حاکم است.
وی گفت: پیشمرگان مسلمان کرد امنیت بسیار قابل قبول را در منطقه ایجاد کرده‌اند و هر چند در ‌سوی مرزها هنوز امنیت کامل برقرار نیست، اما با ایثارگری فرزندان ایرانی ‌در آن سوی مرزها، کشورمان ‌صاحب امنیت بسیار خوبی است.‌
وی با بیان اینکه ایران بارها مورد هدف توطئه‌های استکبار جهانی قرار گرفت، گفت: ‌در ترکمن‌صحرا، در خوزستان و در ‌‌آذربایجان غربی دشمن برای نا‌امن کردن منطقه توطئه‌های خود را به اجرا گذاشت و در سال‌های 60 اوج برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بود.
پاکپور تصریح کرد: دشمنان به مدت 8 سال جنگ بی‌نظیر قرن ‌را بر ما تحمیل کردند و در مرزهای جنوب، غرب و شمال غرب با دشمن جنگ می‌کردیم، شرایط‌مان در آن زمان مثل شرایط فعلی نبود، سپاه تازه شکل گرفته بود و وضعیت تسلیحاتمان با مشکل مواجه بود و با این شرایط دفاع را شروع کردیم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: همین وحدت مردم منطقه و راهنمایی‌ها و رهنمودهای امام عزیز سبب شد آنچنان ظریف کشور را اداره شود که تمام توطئه‌های دشمن شکست خورد.
وی اظهار داشت: وجب به وجب این مملکت خون داده شده تا امنیت کشور تأمین شود و در کوه‌ها و بیابان‌های این منطقه خون‌های زیادی ریخته شده تا امنیت تأمین شود.
پاکپور گفت: آن‌هایی که می‌خواستند این سرزمین را از دست جمهوری اسلامی در بیاورند کور خوانده بودند و نمی‌دانستند که مردم نسبت به اسلامیت این انقلاب توجه خاصی دارند.
وی افزود: شهید قهاری‌ها توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند و ارتفاعاتی که ما در آنجا نه پاسگاه و نه پایگاهی داشتیم تروریست‌ها به این مناطق آمدند و مردم را اذیت کردند و باج گرفتند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: از اوایل سال 90 اقدامات را شروع کردیم، تروریست‌ها را از این ارتفاعات بیرون کردیم و آن سوی مرز نیز صاحبی نداشت و مناطقی همچون قندیل را ‌از تروریست‌ها خالی کردیم و شهدای بسیاری در این دهه اخیر برای تأمین امنیت این مناطق تقدیم نظام شد.
وی افزود: عناصر تروریستی به چشم خود دیدند که کردهای ایرانی سینه خود را سپر کردند و مقابل تروریست‌ها ایستادند.
پاکپور گفت: اساس و پایه نظام جمهوری اسلامی بر مردم نهاده شده و اگر مردن را از ما بگیرند مثل این است که آب را از ماهی گرفته‌اند و مردم همواره در صحنه حاضر هستند.
وی تصریح کرد: همه‌پرسی اقلیم شمال عراق یک توطئه بود که مربوط به اسرائیل است و این توطئه از جنگ 33 روزه شروع شد و آن‌ها خواستار ایجاد خاورمیانه جدید بودند و عناصر صهیونیسم در جنگ 33 روزه می‌خواستند حزب الله را در لبنان از بین ببرند و می‌گفتند که خاورمیانه جدید در حال زایمان است و ممکن است که نیاز باشد سزارین شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: بعد از آن نیز اتفاقاتی در سوریه و عراق افتاد و اگر ورقی به عقب بزنیم از مواضع آمریکایی می‌توان فهمید که داعش را آمریکا و صهیونیست‌ها خلق کرده‌اند و اگر طالبان را در پاکستان به وجود آوردند، گروهی را درست کردند که به دنبال سرزمین بود.
وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با تشکیل داعش می‌خواستند بین مسلمان‌ها جنگ ایجاد کنند چرا که این به نفع اسرائیل است اما زمانی که دیدند داعش در عراق و سوریه نفس‌های آخر خود را می‌کشد، بحث همه پرسی را مطرح کرده و مسئله دیگری را ایجاد کردند.
پاکپور گفت: پرچم اسرائیل در کنار پرچم اقلیم شمال عراق در کنار یکدیگر در اربیل عراق مشاهده شد و دلسوزان کرد منطقه به مسئولان آن اقلیم خیلی توصیه کردند که این کار را انجام ندهید که با این کار کشورهای کوچک و ضعیف و وابسته ایجاد می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: کشورهای منطقه مانند ایران چنین وضعیتی را بر نمی‌تابند و عراق نیز این وضعیت را نمی‌پذیرد، اقلیم شمال عراق بهترین وضعیت را داشت ولی از حد خود در آمدند در حالی که این‌ها روی گنج خوابیده بودند و 17 درصد درآمد عراق به این منطقه تخصیص داده می‌شد ولی آن‌ها غافل و تحریک شدند و کاری به نفع اسرائیل انجام دادند و فکر می‌کردند همه در عمل انجام شده قرار می‌گیرند و این همه‌پرسی را می‌پذیرند ولی این اتفاق نیفتاد.
وی تصریح کرد: این اتفاقی که در شمال عراق افتاد یک میخ محکمی بود که بر تابوت رژیم صهیونیستی خورد و قطعاً کشورهای همسایه نیز این همه‌پرسی را نمی‌پذیرفتند و از اول ما مخالف این مسئله بودیم و به سران این منطقه، مسئله را هشدار دادیم که این کار خطاست.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ضدانقلابیونی که در آن سوی مرزها حضور دارند و تحت حمایت برخی‌ کشورها در آ‌نجا فعالیت می‌کنند باید بدانند اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران انجام ‌دهند این بار نه در داخل مرز بلکه در هر جایی که باشند مورد غضب نیروهای ایرانی قرار می‌گیرند و منهدم می‌شوند.
منطقه پاکپور نیروی فرمانده زمینی پیشمرگان امنیت مسلمان ایجاد تصریح تروریست‌ها اسرائیل اسلامی جمهوری اظهار توطئه‌های مرزها افزود کردیم اقلیم عناصر کشورهای مسئله همه‌پرسی تأمین می‌خواستند وضعیت ایرانی مرزهای آن‌ها شرایط دارند دشمنان بسیاری نهاده توطئه شهدای دیدند آمدند خاورمیانه سوریه کوچک‌ترین می‌گیرند حرکتی صهیونیست‌ها افتاد مناطق پیشمرگ بگیرند کرده‌اند بسیار مانند می‌شد تروریستی می‌کردند ایثارگران سرزمین وضعیتی سردار برخی‌ اداره