برگزیده ها

مازندمجلس: فرزند آیت‌الله حائری گفت: هم‌اینک حال آیت‌الله متغیر است و به دلیل عفونت داخلی سیر درمانی خود را طی می‌کنند و در وضعیت هوشیاری و حال عمومی ایشان مطلوب است.

مازندمجلس: محمدعلی حائری، فرزند امام جمعه سابق شیراز ، با گلایه از برخی از رسانه‌ها ‌اظهار داشت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی‌های موثقی از وضعیت درمانی آیت‌الله حائری شیرازی از طریق خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود ولی برخی از رسانه‌ها نسبت به شایعات تسلیم می‌شوند و خبرهای غیر واقعی انتشار می‌دهند.
به گزارش نامه نیوز وی ضمن تشریح  کامل وضعیت  عمومی آیت‌الله حائری گفت: هم‌اینک حال آیت‌الله متغیر است و به دلیل عفونت داخلی سیر درمانی خود را طی می‌کنند و در وضعیت هوشیاری و حال عمومی ایشان مطلوب است. 
این استاد دانشکده حقوق با بیان اینکه آیت‌الله حائری معتقدند در پاسخ به انتشار برخی از خبرهای غیر واقعی که از طریق رسانه‌های رسمی در فضای مجازی انتشار می‌یابد، باید مانند گذشته سکوت را اختیار کرد‌. 
فرزند آیت‌الله حائری با اشاره به معنی آیه قرانی سوره 111 بقره عنوان کرد: در این آیه آمده است که « و یهودیان گفتند هرگز به بهشت نرود جز طایفه یهود، و نصاری گفتند: جز طایفه نصاری. این تنها آرزوی باطل آنهاست، بگو: بر این دعوی برهان آورید اگر راست می‌گویید» این توصیه  آیت‌الله حائری به افرادی است که تلاش دارند با استفاده از هر ابزاری دیگران را تخریب کنند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله حائری شیرازی همیشه و همواره نیازمند دعای خیر مردم بوده است تاکید کرد: در این شرایط نیز مردم دعای خود را از ایشان دریغ نفرمایند، زیرا به گفته پزشکان تا چند روز آینده ارائه خدمات مراقبت‌های ویژه به آیت‌الله ادامه دارد. 
این استاد دانشگاه نیز در پاسخ به اینکه آیا نظر حضرت آیت‌الله این بوده که در بیمارستان دولتی بستری شوند گفت: ایشان هیچگاه اعتقادی به مراقبت‌های ویژه درمانی ندارند و به همین منظور در تمامی دوره‌های درمانی به مراکز دولتی مراجعه کردند. 
آیت‌الله حائری اینکه درمانی وضعیت انتشار طایفه نصاری گفتند مراقبت‌های دولتی واقعی رسانه‌ها شیرازی خبرهای عمومی استاد