برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - ایرنا نوشت:وزیر اطلاعات با بیان این که اگر رسانه های سالم عرصه فعالیت شان گرفته شود دایره کارشان تنگ می شود گفت: اگر دهان رسانه بسته شود، به همان اندازه دهان فساد باز می شود.

مازندمجلس:حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی درباره بهبود وضعیت امنیتی کشور گفت: رسانه ها می توانند نقش بسیار سازنده ای در حرکت رو به جلو جامعه و پالایش جامعه از فساد و آلودگی داشته باشند.

وی افزود: اگر خدای نکرده رسانه آسیب ببیند همه چیز آسیب می بیند، اگر رسانه سالم باشد باید به آن میدان داد که کار کند چون رسانه سالم هر چه میدان کار داشته باشد موجبات سلامت جامعه را فراهم می کند و اگر رسانه های سالم عرصه فعالیتشان گرفته شود دایره کارشان تنگ می شود و اگر دهان رسانه بسته شود، به همان اندازه دهان فساد باز می شود.

وزیر اطلاعات در مورد وضعیت فضای مجازی در کشور گفت: فضای مجازی آمیخته ای از فرصت ها و تهدیدها است، نگاه صفر تا صدی و نگاه سیاه و سفید به آن غلط است.

علوی ادامه داد: ما باید فرهنگ بهره برداری صحیح از فضای مجازی را در جامعه نهادینه کنیم، بخش قابل توجهی از فضای مجازی بنا بر گزارش همکارانم بیشتر گروه های است که بین خانواده ها و بستگان شکل گرفته است که این فضا عملا فضای ناسالمی نیست، بلکه بستری برای دید و بازدید از راه دور است که جای تماس های تلفن قبل را گرفته و فضای مناسبی برای صله رحم ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: ما جنبه های مثبت فضای مجازی را می بینیم، البته جنبه منفی را هم می بینیم ولی فضای منفی کمتر است، چون جامعه ما طینت سالمی دارد و به سمت استفاده های ناسالم نمی رود، مردم ما خودشان آلودگی فضای مجازی را پالایش می کنند.

29216

رسانه مجازی جامعه گرفته بینیم میدان آلودگی اندازه پالایش وضعیت