برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف انقلاب‌، مسئولیت مستقیم دارد.

مازندمجلس: سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری عصر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر‌ با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای مردمانی انقلابی، با‌غیرت و مومن است، اظهار داشت: استان بوشهر از قدیم و قبل و بعد از انقلاب همواره دارای مردمانی انقلابی، غیور و مومن بوده است.
به گزارش نامه نیوز وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف انقلاب‌، مسئولیت مستقیم دارد، افزود: ‌انتظاری که مقام معظم رهبری از سپاه دارند‌ اقدامات نظامی و دفاعی نیست و بنا به اقتضاء و نیازهای کشور، در ‌عرصه‌های مختلف و مورد نیاز تلاش می‌کند.
فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه هدف اصلی حکومت اسلامی هدایت مردم به سمت ایمان و معنویت است، گفت: سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف انقلاب در داخل کشور غیر از مسائل امنیتی و دفاعی، در ابعاد اقتصادی و فرهنگی نیز به فرموده مقام معظم رهبری فعالیت دارد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز با بیان اینکه استان بوشهر از جایگاه ویژه‌ای در عرصه ولایت‌مداری برخوردار است، اظهار داشت:‌ فضای استان بوشهر فضای ولایی، اخلاقی و بسیجی است و مردم این استان در این عرصه زبانزد هستند.
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب حضوری فعال دارند، افزود: در استان بوشهر سپاه و روحانیت یک اصل هستند و هماهنگی که بین نهاد ولایت و سپاه وجود دارد یک ارتباط وسیع بر مبنای تکلیف و هوشمندی و مطابق با نظر مقام معظم رهبری است.
استان بوشهر اینکه انقلاب رهبری پاسداران اهداف افزود دفاعی پیشبرد مختلف مردمانی نماینده اشاره دارای انقلابی اظهار