برگزیده ها

مازندمجلس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالی چهارشنبه شب عازم لندن می‌شود که قصد دارد درباره موضوعات مهم منطقه‌ای از جمله توان موشکی ایران و برجام با مقام‌های بلند پایه انگلیس گفت‌‌وگو کند.

مازندمجلس: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی قصد دارد چهارشنبه شب به مناسبت صد سالگی اعلامیه «بالفور» برای دیدار با مقام‌های ارشد انگلیس عازم لندن شود که انتظار می‌رود او در دیدار روز پنجشنبه با «ترزا می» نخست وزیر و «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس پیرامون اختلاف‌های دو طرف درباره برجام به گفت‌‌‌وگو بپردازد.
به گزارش نامه نیوز به نوشته «جروزالم پست» انتظار می‌رود که نتانیاهو در ملاقات با ترزا می درباره توسعه موشک‌های بالستیک ایران و رویکرد این کشور در خاورمیانه و نحوه برخورد با آن به رایزنی بپردازد.
نتانیاهو روز جمعه نیز در اندیشکده «چتم هاوس» حاضر شده و به تببین خط مشی سیاست خارجی تل آویو با توجه به چشم انداز کنونی جغرافیایی، سیاسی خاورمیانه می‌پردازد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این سفر روز شنبه نیز با خاخام جامعه یهودیان انگلیس دیدار می‌کند. نتانیاهو در خاتمه این سفر در روز شنبه به اسرائیل باز خواهد گشت.
اسرائیل و انگلیس علاوه بر مبادلات تجاری، در زمینه تسلیحاتی نیز داد و ستد فراوانی دارند.
نتانیاهو انگلیس دیدار درباره می‌رود بپردازد خاورمیانه اسرائیل صهیونیستی مقام‌های برجام رایزنی انتظار