برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - دولت بهار نوشت: سیدعلی اصغر حسینی درباره شکایت بقایی از دو نماینده مجلس توضیح داد.

مازندمجلس:وکیل بقایی درباره تبرئه ایمن آبادی از شکایت بقایی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با حمایت از همکار خودشان، اجازه ندادند که شکایت ما علیه آقای ایمن آبادی در دادگاه رسیدگی شود. از این رو دادسرا هم به شکایت ما ورود نکرد و به ماهیت شکایت ما رسیدگی نشد. این به هیچ وجه به منزله ی برائت ایشان و صحت ادعاهای مطروحه توسط این نماینده مجلس علیه موکل اینجانب نبوده و آقای ایمن آبادی ادعای دروغی مبنی بر خروج مبلغ هنگفت ۲۰ هزار میلیارد تومان! از کشور توسط آقای بقایی مطرح کرد که علی رغم درخواست های مکرر ما برای انتشار مدارک مربوط به این ادعا، هیچ مدرکی توسط وی ارائه نشد و ایشان در مقام اثبات ادعاهای خود تاکنون هیچ سندی ارائه نکرده است و حاضر به پذیرش اشتباه خود هم نیست.
وی افزود: روز چهارشنبه دهم آبانماه پیرو تماس تلفنی آقای نادر قاضی پور، اینجانب در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی با این نماینده ی مجلس ملاقات کرده و جزئیات پرونده آقای بقایی را به اطلاع وی رساندم و توضیح دادم که مطالب مطروحه در مصاحبه ی اخیر این نماینده مجلس در خصوص اتهامات انتسابی به آقای بقایی، به هیچ وجه صحت نداشته و صرفاً ناشی از سوء برداشت آقای قاضی پور از ادعاهای مندرج در کیفرخواست صادره علیه آقای بقایی توسط دادسرای تهران بوده است.
وی افزود: آقای قاضی پور از آنچه توهین آقای بقایی به خودشان نامیدند، ناراحت بودند و گفتند به این دلیل حاضر به تصحیح اظهارات خود و عذرخواهی نیستند.
حسینی ادامه داد: پس از توضیحات اینجانب مبنی بر اینکه اظهارات آقای بقایی در واکنش به اتهامات خلاف واقعی بوده که توسط شما به ایشان منتسب شده، نهایتاً آقای قاضی پور گفت که اظهارنظر دیگری نمی کند.
2727

بقایی شکایت ادعاهای نماینده آبادی اینجانب اظهارات افزود اتهامات مطروحه خودشان رسیدگی ارائه