برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گرگان گفت: در پی حریق گسترده در کارخانه نساجی بهشهر مازندران، نیرو‌های آتش نشانی گرگان به صورت کمکی برای مهار حریق عازم محل حادثه شدند.

مازندمجلس:

مهدی قره قاشی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه امروز، پنج شنبه آتش سوزی در کارخانه نساجی "اکریلتاب" بهشهر مازندران رخ داده و به دلیل گستردگی حریق به سرعت نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشان بهشهر در پی شدت حریق اعلام درخواست کمک کرده و پس از آن، آتش نشان‌های گرگان نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان از مهار نشدن حریق خبرداد و تصریح کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته، هنوز شاهد مهار شدن حریق نیستیم.

قره قاشی در رابطه با خسارت‌های شدید وارد شده در پی این آتش سوزی اظهارکرد: در این حادثه یک تن مصدوم شد که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و خسارت شدید مالی نیز به کارخانه وارد شده است.

سید خالق سجادی، فرماندار شهرستان بهشهر نیز در رابطه با علت این حادثه گفت: دلیل این آتش سوزی در بررسی اولیه احتمال اتصال کابل برق و سرایت جرقه به مواد اولیه اعلام شده است.

گفتنی است، کارخانه اکریلتاب تولید کننده تریکو و نخ کاموا است و روزانه 21 تن در این واحد صنعتی نخ و سایر لوازم ریسندگی تولید می شود.

این واحد صنعتی در سال 86 پس از حدود 34 سال کار مجددا بازسازی و نوسازی و به مدار تولید برگشت.

بهشهر حادثه کارخانه نیرو‌های تولید اولیه صنعتی رابطه اعلام اکریلتاب نساجی گرگان