برگزیده ها
بیانیه حزب موتلفه به مناسبت سالروز ۱۳ آبان

مازندمجلس: حزب موتلفه به مناسبت سالروز ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

مازندمجلس: حزب موتلفه به مناسبت سالروز ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت قهرمان ایران!

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرصتی است که هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم.

یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه مقطع حماسه‌ساز و تاریخی ملت ایران است. ملت ایران هرگز مبارزات ضدامپریالیستی و ضد صهیونیستی امام خمینی(ره) را در دهه ۴۰ که منجر به تبعید ایشان به عراق شد فراموش نمی‌کند. ملت ایران هرگز جنایات شاه خائن در به خاک و خون کشاندن دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان ۵۷ را فراموش نخواهد کرد. ملت ایران همچنان در تکریم و تعظیم دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌کوشد و آن را از یاد نمی‌برد.

امروز پس از نیم قرن مبارزه با آمریکا معلوم شده است مسیری که ملت در جدال و ستیز با امپریالیسم طی کرده، راه مستقیم و الهی است و ملت‌های جهان همین راه را باید بپیمایند.

مردم اگاه ایران!

امسال ۱۳ آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که رئیس‌جمهور آمریکا با نقض پیمان هسته‌ای و جعل تحریم‌های جدید که از آنها به عنوان مادر تحریم‌ها یاد می‌کند، عملا با ملت و دولت ایران اعلام جنگ کرده است.

حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا در کنگره بدون کمترین اختلاف در برابر ما صف کشیده و هر روز تحریم‌های جدیدی وضع می‌کند. دولت و مجلس ما باید به پشتوانه ملت پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به آنها بدهد.

آمریکا با تحریم‌های «کاتسا» عملا از توافق برجام خارج شده است. ما نمی‌دانیم چرا دولت همچنان در خروج از توافق تردید دارد. باید اقدامات ایران در عمل به تعهدات متوقف شود.

ملت ایران همه عضو سپاه پاسداران و بسیج هستند؛ آمریکا با تحریم سپاه، کل ملت ایران را تحریم کرده است. پاسخ این گستاخی سیلی محکم به آمریکا و رژیم جعلی اشغالگر قدس است. آمریکا باید بداند دستان پرقدرت ملت ایران، گلوی آنها را در منطقه و جهان گرفته و بزودی آنها را خفه می‌کند. آنها باید بساط خود را از غرب آسیا برچینند در عیر اینصورت دچار عذاب و قهر ملت ایران می‌شوند.

ملت ایران روز ۱۳ آبان پاسخ شرارت حکام کاخ سفید را می‌دهد.

حزب موتلفه اسلامی با پیروی از رهبر عظیم‌الشان جهان اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یوم الله ۱۳ آبان در کنار دیگر اقشار ملت فریاد «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهد داد.  یوم الله ۱۳ آبان امسال، یک روز تاریخی در نقطه عطف تصمیم‌گیری ملت ایران است. روزی که ملت تصمیم می‌گیرد، هرگز زیر بار گفتگو و مذاکره با آمریکا تحت هیچ شرایطی نرود و فقط به تداوم مبارزه و مقابله با آمریکای جهانخوار بیاندیشد.»

آمریکا تحریم‌های می‌کند مبارزه موتلفه امسال تحریم توافق همچنان تاریخی مناسبت سالروز فریاد بیانیه فراموش