برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده تیپ یکم یگان های ویژه ناجا، از استفاده از تجهیزات یگان ویژه ناجا برای امنیت و تسهیل ترددزائران حسینی در مرز مهران خبر داد و گفت: زوار نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار یحیی حسین خانی، خدمت به عزاداران حسینی را افتخار کارکنان یگان ویژه دانست و اظهارداشت: یگان ویژه با بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم خود به برقراری نظم و امنیت و تسهیل در امر تردد زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در مرز حضوری شبانه روزی دارند.

وی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها و تجهیزات برای نظم و امنیت زائران استفاده می می شود، افزود: یگان ویژه با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش می کند تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

فرمانده تیپ یکم یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه پلیس با اقدامات خود در راستای تامین نظم و امنیت، زائران امام حسین تلاش می کند،گفت: باید تلاش کنیم زائران هیچ گونه دغدغه ای در خصوص اعزام و امنیت نداشته باشند.

سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: تجربه و اقتدار رزمی یگان های ویژه ناجا در طول سال باعث شده تا مسئولیت تأمین و برقراری نظم وامنیت این رویداد بزرگ ملی در مرزها به این مجموعه سپرده شود.

این مقام ارشد انتظامی، ایجاد امنیت طول مسیر راهپیمایی و برقراری نظم، امنیت و حفظ جان زائران را از اولویت های این ماموریت عنوان و تصریح کرد: باید با احراز آمادگی، کلیه تجهیزات، امکانات و توان عملیاتی خود را برای هر گونه تهدید احتمالی و اقدامات مشابه برای خاک مقدس ایران اسلامی آماده نگهداریم.

 

زائران امنیت امکانات برقراری تجهیزات تأمین باشند اقدامات راستای اشاره استفاده تسهیل اینکه