برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نحوه خدمت رسانی به شهروندان را در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تشریح کرد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی به منظور ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به شهروندان برای شرکت در مراسم، اعلام می‌کند از ساعت ۸ صبح ۹۶/۰۸/۱۳ این شرکت از میادین مشروحه زیر نسبت به جابجایی شهروندان به محل برگزاری مراسم در مقابل لانه جاسوسی (سابق) اقدام می‌کند.

میادین: خراسان، آزادی، راه آهن، امام حسین (ع)، سپاه، انقلاب اسلامی و پایانه شهید محلاتی

به لحاظ مسدود بودن خیابان طالقانی و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، تغییراتی در مسیر تردد اتوبوس‌های خطوط عبوری به محل برگزاری مراسم به شرح زیر اعمال می‌شود:

تمام اتوبوس‌های خطوط عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان طالقانی از خیابان شریعتی-طالقانی-مفتح - سمیه - حافظ و انقلاب اسلامی تردد می‌کنند.

تمام اتوبوس‌های خطوط عبوری در جنوب به شمال خیابان مفتح از خیابان بهار شمالی - میدان بهار - سلیمان خاطر - مفتح شمالی و میدان هفتم تیر تردد می‌کنند.

تمام اتوبوس‌های خطوط عبوری در شمال به جنوب خیابان سپهبد قرنی از خیابان کریمخان - حافظ - انقلاب اسلامی - فردوسی تردد می‌کنند.

خیابان مراسم برگزاری اتوبوس‌های عبوری طالقانی اسلامی انقلاب شمالی میدان میادین اتوبوسرانی جاسوسی شهروندان می‌کند خدمات