برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون بین‌الملل دانشگاه امیرکبیر با اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی این دانشگاه از برنامه دانشگاه امیرکبیر برای افزایش ۴ برابری تعداد دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ابوالقاسم طوسی اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین دانشجویان خارجی این دانشگاه از کشور‌های عراق، افغانستان و لبنان هستند، اما از کشور‌های اروپایی نیز در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه از کشور‌های عراق، افغانستان و لبنان دانشجو دارد، گفت: همچنین دانشجویانی از کشور‌های سوئیس، یمن، هندوستان، عمان، ایتالیا و فلسطین نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

طوسی افزود: درحال حاضر ۲۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که تا پایان امسال این میزان باید به ۲۵۰ دانشجو افزایش یابد.

معاون بین‌الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر کرد: فعالیت‌های بین المللی این دانشگاه رو به افزایش است و تاکنون چهار استاد این دانشگاه گرنت پژوهشی آغازین را از صندوق حمایت مالی DFG آلمان دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اساتید این دانشگاه ۶ حمایت مالی از اتحادیه اروپا دریافت کرده‌اند.

طوسی افزود: این دانشگاه ۱۰ برنامه مشترک با دانشگاه‌های اروپایی دارد که این برنامه‌ها در حال پیگیری و اجرا هستند.

 

دانشگاه کشور‌های تحصیل خارجی افزایش افزود مشغول حمایت کرده‌اند دریافت همچنین لبنان امیرکبیر دانشجویان میزان افغانستان اروپایی دانشجو