برگزیده ها

مازندمجلس: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به ذهنیت خوب و مورد احترام ایرانیان از نظم، محصول و وفای به عهد آلمان گفت: آلمانها در دوران تحریم و نوسان های سیاسی کمتر از بقیه تحت تاثیر قرار گرفتند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر فخریه کاشان در مراسم افتتاح نخستین مرکز بازرگانی آلمان، تصریح کرد: در وزارت راه پس از برجام، قراردادهای بزرگی چون خرید ایرباس که محصول مشترک کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه است، منعقد شد و امیدوارم با رفتارهای نامتعارف ترامپ، همچنان جاری باقی بماند.

وی، به قرارداد وزارت راه و شهرسازی با زیمنس اشاره کرد و با دعوت از شرکت های آلمانی گفت: برای نوسازی سازمان و نظام قدیمی مدیریت راه آهن با دو شرکت آلمانی قراردادی منعقد کرده ایم، تا پس از پیاده سازی و اجرا شبکه ریلی کشور طبق استانداردهای بین المللی خدمات رسانی کند.

وی از برنامه ای خبر داد که از یکسال و نیم قبل تاکنون، وزارت راه و شهرسازی با اجرای آن تلاش می کند با شفافیت در دسترسی رایگان به اطلاعات مناقصه ها و قیمت های آن شفاف سازی شود تا هم از فساد جلوگیری به عمل آید و هم برندگان مناقصه ها بر اساس آن بتوانند از حقوق خود دفاع کنند.

این مسئول وزارت راه و شهرسازی در ادامه به مرکز بازرگانی آلمان اشاره کرد و گفت: این مرکز باید پاسخگوی نیاز تجار و شرکتهای دو کشور باشد و با ارائه شناختی کامل از توانمندی های دو طرف علاوه بر شکل گیری رابطه، مناسبات را از موردی و مقطعی فعلی به صورت نهادینه، بادوام و تکرارپذیر درآورد.

شهرسازی وزارت آلمان مناقصه آلمانی اشاره بازرگانی