برگزیده ها

مازندمجلس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: سن مدیریت در وزارت راه و شهرسازی ۱۰ سال کاهش می‌یابد.

مازندمجلس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه این استان با جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری و پذیرایی از گردشگران سالانه تردد چند میلیون خودروی راه‌های موصلاتی را بر عهده دارد، اظهار کرد: مازندران از مناطق مورد توجه وزارت راه و شهرسازی است و این استان در راهداری، گردشگری، عمران و زیرساخت های مواصلاتی به عنوان قطب کشور یاد می شود.
سیدسعید سیدعلایی در مراسم تودیع‌ومعارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران، به طول راه های موصلاتی مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی است که ۷ هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن مربوط به راه روستایی می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی سیاست تربیت مدیران کارآمد را در دستور کار خود قرار داده است، به طرح تربیت مدیران آینده این وزارت خانه اشاره کرد و گفت: با بررسی و شناسایی های صورت گرفته، از بدنه وزارت راه و شهرسازی در تمامی سطوح شهرسانی، استانی و کشوری، بیش از ۲هزار نفر کارمند نمونه و شاخص انتخاب شده‌اند.
سیدعلایی در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای شناسایی شده برای تربیت به عنوان مدیران آینده وزارات راه شهرسازی آغاز شده و این طرح از برنامه های جدی وزارتخانه است.
سیدعلایی با بیان اینکه کاهش سن مدیریت ها نیز جزء برنامه های اصلی وزارت راه و شهرسازی است، در این زمینه خاطرنشان کرد: در نظر داریم سن مدیریت را در سطوح مختلف مدیریتی وزارت راه و شهرسازی ۱۰ سال کاهش یابد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر استفاده از مدیران متخصص اظهار کرد: با تایید و همکاری وزیر تصمیم بر این شد تا مدیران دستگاه های وزارت راه و شهرسازی از کارمندان و کارکنان وزارتخانه باشد تا فعالیت ها و ارائه خدمات به صورت تخصصی صورت پذیرد.
شهرسازی وزارت مدیریت مدیران مازندران تربیت انسانی توسعه سیدعلایی معاون منابع اینکه آینده خاطرنشان وزارتخانه برنامه شناسایی عنوان میلیون استان موصلاتی اظهار اشاره مواصلاتی کیلومتر