برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی وزیر علوم به نیاز جامعه دانشگاهی، گفت که سوالات و ابهامات دانشجویان و اساتید باید مورد توجه وزیر علوم باشد.

مازندمجلس: محمد بیرانوندی اظهار کرد: آقای غلامی نیرویی با سابقه اصلاح‌طلبی و مدیریت درخشان و شفاف است. یکی از توقعات دانشجویان و اساتید این بود که دانشگاه‌های ما باید نسل سومی شوند و بتوانند پاسخگوی نیازهای روز جامعه باشند. علاوه بر این طیف دانشجویی از نگاه سیاسی توقعاتی از آقای غلامی دارند و معتقدند ایشان باید پاسخگوی نیازها و مطالبات دانشجویی باشند و به همین دلیل گاهی نقدهایی در مورد ایشان وجود داشت.
وی افزود: امیدواریم آقای غلامی به نحو شایسته پاسخگوی نیازهای جامعه دانشگاهی باشد و تا جایی که ممکن است با عقلانیت و با کمک اساتید برجسته به سوالات و ابهامات دانشجویان و اساتید پاسخ دهند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: انتظار داریم وزیر علوم در ابتدای کار انتقادات، ابهامات و سوالات برجسته اساتید و دانشجویان را احصاء کند و به شکل معقول و منطقی به آن بپردازد؛ چراکه نمی‌شود به این مطالبات بی‌اعتنایی کرد بلکه باید در عمل پاسخ مناسبی به آن داده شود.
پاسخگوی اساتید جامعه غلامی دانشجویان برجسته ابهامات سوالات مطالبات نیازهای دانشگاهی بیرانوندی باشند دانشجویی