برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی تاکید کرد، دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا چهره واقعی این کشور را نشان داد که می خواهد با تحریف آزادی مانع استقلال ایران اسلامی شود.

مازندمجلس:سعید جلیلی در چهارمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی در ساختمان قدیم مجلس با بیان اینکه عده ای قصد دارند چهره آمریکا را تلطیف کنند، خاطر نشان کرد: ترامپ استثنا نیست بلکه این فرد ادامه دهنده سیاست های دولت قبلی آمریکاست که تحریم ها را تمدید و برای صدور روادید مانع ایجاد کردند.

جلیلی تاکید کرد، در چهار سال گذشته مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد و این جمله مبتنی بر تجربه و منطق بود اما عده ای تردید کردند.
نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی با بیان اینکه عده ای قصد دارند چهره آمریکا را تلطیف کنند، خاطر نشان کرد: در گذشته کسی اجازه اینکه بگوید آمریکا دشمن نیست، نداشت ولی امروز عده ای می خواهند چهره دشمن را بزک کنند و آن را دشمن ایران نمی دانند.
وی با تاکید بر اینکه در هر صحنه ای که آمریکا در مقابل ما ایستاد شکست خورد، افزود: واشنگتن نمی خواهد این را بپذیرد و با تحریف کلمه آزادی قصد دنبال کردن مقاصد استکباری خود را دارد.
نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی در ادامه با بیان اینکه نسل قدیم بسیجی به بسیجیان امروز غبطه می خورند، گفت: نسل امروز آینده پر امید برای ملت ایران به ارمغان می آورد.
جلیلی با بیان اینکه بسیجی باید دغدغه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داشته باشد، تصریح کرد: باید با همه توان خود از این شعارها حفاظت کرده و آن را به پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی همچنین با بیان اینکه دشمن می خواست نسل حماسه آفرینان دهه 60 هجری شمسی ادامه پیدا نکند، تصریح کرد: جریان انقلاب اسلامی پویا است که نه فقط در نبرد ها مانند مدافعان حرم بلکه در تمام عرصه ها حضور می یابند.
وی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: رسالت شما این است که محیط خود را به عطر بسیجی معطر کنید تا بصیرت معنا پیدا کند و روندی را در کشور رقم بزند که آمریکا نتواند کاری پیش ببرد.
جلیلی با بیان اینکه بسیجی یعنی اگر فردی کار خود را به درستی انجام نداد، وارد عمل شده و جبران آن را بر عهده بگیرد، افزود: بسیج بیشتر از اینکه سازمان باشد یک تفکر و فرهنگ است تا با حاکم کردن آن طمع دشمنان را ناکام کرد.
نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی با بیان اینکه آنها آزادی را بی بندوباری می دانند، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را دارد که دانش آموز بسیجی باید این را بفهمد و به دیگران بفهماند.

2727

اینکه آمریکا جلیلی بسیجی امنیت امروز آزادی اسلامی شورای نماینده تلطیف دارند ادامه تاکید تصریح گذشته استقلال دانند جمهوری