برگزیده ها

مازندمجلس: استراتژیست پیشین کاخ سفید گفت در صورت استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا، امکان برکناری او وجود دارد و از ترامپ خواست این موضوع را جدی بگیرد.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از یورونیوز، استیو بنن، استراتژیست پیشین کاخ سفید، گفت اگر کنگره آمریکا رئیس جمهور این کشور را استیضاح کند، دونالد ترامپ احتمالا برکنار خواهد شد.
او در مصاحبه با مجله «ونیتی فر» آمریکا گفت معتقد است جمهوری‌خواهان منتظر فرصتی برای استیضاح ترامپ هستند.
 استراتژیست پیشین کاخ سفید معتقد است که به دنبال ناکامی‌های اخیر در انتخابات کنگره، جایگاه ترامپ شکننده‌تر شده است.
به نوشته ونیتی فر، بنن به تازگی تحلیلی موسوم به «تحلیل اسپیتبال» درباره اعضا کابینه ترامپ انجام داده است تا ببیند در صورت اعمال اصلاحیه قانون شماره ۲۵ مربوط به استیضاح رئیس جمهور، کدام یک از آن‌ها به ترامپ وفادار هستند و دریافت که ترامپ از استیضاح احتمالی سربلند بیرون نخواهد آمد.
ونیتی فر همچنین به نقل از یک فرد آگاه می‌نویسد استیو بنن به ترامپ هشدار داده که این موضوع را «جدی» بگیرد و دست از «جوک گفتن و توییتر بازی» بردارد.
گفته می‌شود بنن که اینک برای «بریت بارت»، وبسایت تحلیلی نزدیک به محافظه‌کاران آمریکا کار می‌کند، مشغول مطالعه روی تحقیقات بازرس ویژه اف‌بی‌آی رابرت مولر در مورد نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تبانی کرملین در تبلیغات انتخاباتی ترامپ است.
ترامپ استیضاح آمریکا ونیتی معتقد تحلیلی انتخابات جمهور کنگره استیو پیشین