برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی مسیر‌های منتهی به مرز‌های شلمچه، مهران و چذابه را تشریح کرد.

مازندمجلس:

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ترافیک در مسیر‌های منتهی به مرز‌های ۳ گانه کشور سنگین است و هر لحظه نیز به میزان ترافیک افزوده می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال بیشتر زائران از مرز مهران، ترافیک در مسیر‌های منتهی به این مرز بیش از مرز‌های شلمچه و چذابه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به تردد دشوار زائران در اکثر مسیر‌های منتهی به مرز مهران خاطرنشان کرد: ترافیک در کمربندی شرقی ایلام به سمت میدان قران، محور حمیل ـ سرابله و ایلام ـ مهران سنگین گزارش شده و با نزدیک شدن به روز اربعین، هر روز به میزان ترافیک افزوده می‌شود.

رحمانی در خصوص وضعیت مسیر‌های منتهی به مرز شلمچه و چذابه تصریح کرد: در محور‌های خرمشهر به چذابه و سوسنگرد به چذابه ترافیک سنگین است.

وی تاکید کرد: میزان گرد و غبار در شهر‌های مرزی نیز قابل توجه است و در این شرایط به دلیل کاهش دید، توصیه می‌شود رانندگان به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

ترافیک مسیر‌های منتهی میزان چذابه مهران سنگین مرز‌های ایلام زائران شلمچه رحمانی راهور وضعیت کنترل افزوده