برگزیده ها

مازندمجلس: به دنبال انهدام یک تونل متعلق به مقاومت در مرز اسرائیل با نوار غزه و بمباران پایگاه‌ها ارتش سوریه توسط رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم آماده‌باش نیروهای خود را تشدید و سامانه‌های دفاعی موشکی را آماده شلیک کرده است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از رای الیوم، شبکه دو تلویزیون اسرائیل گزارش داد، به دلیل تنش امنیتی در مرزها با نوار غزه، به دنبال انهدام یک تونل در مرزهای غزه در روز دوشنبه به دست اسرائیل و تهدیدهای گروه‌های فلسطینی به گرفتن انتقام این حمله، ارتش اسرائیل در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.
شبکه اسرائیلی مذکور اشاره کرد، پس از گزارش‌های مربوط به انفجار تونل در غزه و حملات اسرائیل به پایگاه‌هایی در سوریه، ارتش رژیم صهیونیستی از واکنش سوریه یا قیام طرف‌هایی مانند حزب‌الله یا گروه‌های پیرو آن با شلیک موشک‌هایی از ارتفاعات جولان می‌ترسد.
در این راستا، منابع امنیتی لبنان اعلام کردند، جنگنده‌های اسرائیل روز پنجشنبه با پرواز در حریم هوایی لبنان، حملاتی را علیه پایگاه‌هایی در خاک سوریه انجام دادند.
این منابع گفتند، در پی حملات اسرائیل که پایگاه‌هایی در حومه دمشق و حمص را هدف قرار داد، صدای انفجارهایی در ارتفاعات "بعلبک" و "فاکهه العین" در شمال این ارتفاعات شنیده شد.
در بمباران یک تونل متعلق به مقاومت در نزدیکی نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی توسط اسرائیل نیز ده‌ها رزمنده مقاومت کشته یا زخمی شدند.
در پی این حمله رژیم صهیونیستی، شاخه‌های نظامی وابسته به گروه‌های فلسطینی از جمله دو جنبش "حماس" و "جهاد اسلامی" وعده دادند که پاسخی مناسب به این بمباران اسرائیل بدهند.
اسرائیل سوریه ارتفاعات گروه‌های پایگاه‌هایی مقاومت منابع لبنان دادند بمباران صهیونیستی حملات امنیتی گزارش فلسطینی