برگزیده ها
هزارمیلیارد ریال تسهیلات با بهره یارانه ای به صنایع الکترونیک اختصاص می یابد

مازندمجلس: تهران-ایرنا-مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک گفت : امسال نزدیک به یک هزار میلیارد ریال دربحث صدور ضمانت های پیمان پوشش می دهیم و به همین میزان هم تسهیلات با بهره یارانه ای به فعالان این حوزه اعطا می کنیم.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا از شاتا، علی وحدت از رشد 300 برابری عملکرد صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در سال 94 و 95 نسبت به 20 سال گذشته خبر داد و افزود: با افزایش سرمایه توانستیم از طرح های بیشتری حمایت کنیم و ضمن راه اندازی نمایشگاهی دائمی از محصولات و توانمندی های صنایع الکترونیک، این توانمندی ها را در کتاب نماد به چاپ رساندیم.
وحدت ادامه داد: امسال در عملکردمان رشد 100 درصدی را نسبت به سال 95 دنبال می کنیم .
وی افزود: با رویکرد جدی دولت درحمایت از صنایع دانش بنیان و صنایعی که تولید ثروت دارند فعالیت های صندوق توسعه جدی خواهد داشت.
صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (شرکت مادر تخصصی- سهامی خاص) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکتی ۱۰۰% دولتی است که قانون آن در سال ۱۳۷۵ تصویب و اساسنامه آن در سال ۱۳۷۶ به تصویب هیات وزیران رسید.
مجمع عمومی صندوق متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت (رییس مجمع عمومی) - ارتباطات و فناوری اطلاعات - امور اقتصادی و دارایی- علوم، تحقیقات و فناوری - دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - نیرو و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی است
سرمایه اولیه صندوق ۵۰ میلیارد ریال بوده و با اصلاح اساسنامه در سال ۱۳۸۲ به ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
‏IRNAeco@
اقتصام*2078** خبرنگار:محمد مهدی بهرامی**انتشار:محتشمی

اقتصاد

علي وحدت

صنايع الكترونيك

اختصاص تسهيلات

صندوق صنایع الکترونیک توسعه تحقیقات اقتصادی حمایت عمومی فناوری میلیارد اساسنامه معدن افزایش ایرنا اختصاص افزود توانمندی تجارت تصویب