برگزیده ها
تنها راه پیروزی و دست یافتن به اهداف مقاومت است/ مقابله ایران با هرگونه تجزیه در منطقه

مازندمجلس: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه برنامه‌های سفر خود به لبنان، در جلسه شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) شرکت کرد و به سخنرانی در خصوص تحولات منطقه پرداخت.

مازندمجلس: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه برنامه‌های سفر خود به لبنان، در جلسه شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) شرکت کرد و به سخنرانی در خصوص تحولات منطقه پرداخت.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین، اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این مجمع ارائه و در ادامه، علی اکبر ولایتی طی سخنانی به تحولات منطقه‌‌ای و ضرورت‌های موجود پرداخت.

ولایتی با اشاره به پیروزی‌های به دست آمده در منطقه گفت: محور مقاومت، دولت‌های قانونی منطقه و مردم مظلوم چندین سال در برابر زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و نتیجه آن شکست تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری است و نشان داد که تنها راه پیروزی و دست یافتن به اهداف مورد نظر مقاومت و ایستادگی است.

وی به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه و در طول تمام این سال‌ها بر حمایت از دولت‌های قانونی، ملت‌های مظلوم منطقه و مقابله با هرگونه تضعیف و تجزیه به عنوان سیاست اصولی خود تاکید کرد و در این راه نیز تا دستیابی به اهداف مدنظر و نابودی هر گونه نماد تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری بر این سیاست اصولی خود خواهد ایستاد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه به بررسی مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت و تصریح کرد: این سیاست اصولی و دستیابی به این پیروزی‌ها نتیجه تدبیر دقیق مقام معظم رهبری بوده و بی‌تردید شاهد توفیقات بیشتر در منطق خواهیم بود.

گفتنی است ولایتی در سفر خود به لبنان با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، سعد حریری، نخست‌وزیر و دیگر مقامات عالی دیدار و در اجلاس اتحادیه علمای مقاومت سخنرانی کرد.

منطقه مقاومت ولایتی سیاست اصولی ادامه پرداخت لبنان تحولات اهداف جریانات نتیجه ایستادگی مظلوم افراطی تکفیری اسلامی دستیابی جمهوری پیروزی یافتن قانونی دولت‌های هرگونه تجزیه بین‌الملل رهبری جهانی سخنرانی اشاره دیدار ابتدای مقابله مشاور