برگزیده ها
رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی امرسان

مازندمجلس: موسس و رییس هیات مدیره و گروه صنعتی امرسان معتقد است با توجه به تغییرات ایجاد شده در حوزه کسب وکارهای نوین به ویژه در فضای مجازی در نظر داریم ۲۰ درصد درآمد های شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، شب گذشته یازدهم آبانماه ، مراسم رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی امرسان برگزار شد.

در این مراسم ، سلطان حسین فتاحی موسس و رییس هیات مدیره و گروه صنعتی امرسان گفت : اقتصاد مقاومتی حرف دل تولید کنندگان ایرانی است که سالها در میان مشکلات متعدد با عشق به اعتلای نام کشور توانسته اند با همت جوانان برومند کشور و استفاده از ظرفیتهای داخلی ضمن رقابت با برندهای خارجی در بازارهای منطقه نیز حضوری درخور داشته باشند.

وی با بیان اینکه کیفیت بسیار مطلوب و مصرف بهینه باعث شده تا محصولات این گروه صنعتی برچسب انرژی A3+ را بخود اختصاص دهد افزود: با هدف احترام به نیازهای مشتریان داخل و خارج کشور و همچنین به مناسبت ۳۶ امین سالگرد تأسیس این شرکت ، گروه صنعتی امرسان لوازم خانگی تولیدی خود را با ۳۶ ماه ( سه سال ) گارانتی به بازار عرضه می کند.

موسس و رییس هیات مدیره و گروه صنعتی امرسان افزود: ما همواره تلاش داریم تا با توجه به خواست و نیاز مشتریان و همچنین ارایه خدمات و محصولاتی با کیفیت ، هموطنان را به خرید تولیدات ملی تشویق و ترغیب نماییم.

حسین فتاحی از کشورهایی همچون سوریه ، عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، ارمنستان و لبنان به عنوان کشورهایی یاد کرد که محصولات این شرکت به این کشورها صادر می شود.

صدور محصولات این شرکت به کشورهای مختلف جهان خبر داد و گفت: در حال حاضر امرسان با تاسیس دفاتر و مراکز خدمات پس از فروش محصولات خود را به کشورهای عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، سوریه ، لبنان و ارمنستان صادر می کند.رد

به گفته وی، گروه صنعتی امرسان با اشتغالزایی ۸۶۰ نفر بطور مستقیم و بیش از ۵ هزار نفر بطور غیر مستقیم ، نقش مهمی در اشتغالزایی داشته است.

وی تاکید کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در حوزه کسب وکارهای نوین به ویژه در فضای مجازی در نظر داریم ۲۰ درصد درآمد های شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

حسین فتاحی معتقد است: خدمات پس از فروش مناسب و مصرف کم و بهینه ی انرژی نیز از پارامترهای مهم صادرات و فروش در سطح بین المللی است .

وی تاکید کرد: با رویکردی صادرات محور بنا داریم تا سال ۱۴۰۴ تولید کننده و برند برتر منطقه در حوزه لوازم خانگی باشیم.
امرسان صنعتی محصولات خدمات فتاحی داریم افغانستان تاجیکستان سوریه کشورهایی ترکمنستان اشتغالزایی تاکید صادرات مستقیم کشورهای لبنان ارمنستان لوازم منطقه کیفیت تولید مدیره مراسم بهینه انرژی رونمایی همچنین مشتریان افزود خانگی