برگزیده ها

مازندمجلس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: "ایران به دنبال یک پل زمینی از تهران تا طرطوس در حاشیه مدیترانه است؛ در یمن حضور دارد؛ و می‌خواهد اینجا امپراطوری خود را گسترش بدهد".

مازندمجلس: بنیامین نتانیاهو در یک نشست، ایران را متهم کرده که در نظر دارد " شیعه‌ها را به همه جای خاورمیانه صادر" کند.
به گزارش نامه نیوز نخست‌وزیر اسرائیل  این سخنان را در موسسه تحقیقاتی "چتم هاوس" در لندن بیان کرد.
 نتانیاهو در ادامه سخنان خود به رابطه بین ایران و روسیه بویژه در چارچوب تحولات سوریه اشاره کرد و هشدار داد: "آیا این به نفع روسیه است که چنین قدرتی اینجا وجود داشته باشد؟"
او گفت که در این‌باره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفتگو کرده است.
نتانیاهو در نقشه‌اش ایران را در اردوی "افراطی ها" و اسرائیل و کشورهای عرب را در اردوگاه "مدرنیست‌ها" قرار داد.
نتانیاهو گفت: "ایران دارد برنده می‌شود و می‌خواهد کل خاورمیانه را ببلعد. آنها می‌خواهند شیعه‌ها را به همه جای خاورمیانه صادر کنند. این خبر بدی است. اما خبر خوب اینکه همه عرب‌ها در منطقه دارند نسبت به اسرائیل ملایم می‌شوند."
نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه سخنان خود به توافق‌نامه هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های هسته‌ای موسوم به برجام اشاره کرد و گفت: "برای من خود برجام مهم نیست؛ این که برجام بماند یا برود. هدف من این است که ایران سلاح هسته ای نداشته باشد. حالا چه از طریق سفت و سختتر کردن برجام باشد، چه خروج از برجام. فرقی نمی کند. مهم این است که در سال‌های آینده وضعیتی خیلی بدتر از کره شمالی نداشته باشیم."
برجام نتانیاهو خاورمیانه اسرائیل سخنان روسیه نداشته اشاره ادامه هسته‌ای نخست‌وزیر برنده تهران می‌خواهد ببلعد دنبال شیعه‌ها