برگزیده ها
مازندمجلس:آلبوم موسیقی دونوازی کمانچه و تنبک «جویبار لحظه ها» اثری از سامر حبیبی و بهنام معصومی‌، از سوی مؤسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق «ریتمو»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

«جویبار لحظه‌ها» که شکلی بداهه دارد و دستگاه همایون برای آغاز آن انتخاب شده، دارای ده قطعه به نام های پیش درآمد همایون، درآمد همایون، پنج ضربی شوشتری، بیداد، ضربی بیداد، اوج و ورود به شور، هفت ضربی شور، آواز دشتی، ضربی شور و رنگ دشتی است و پس از سیر کلاسیک گوشه‌های دستگاه همایون، پس از اوج وارد دستگاه شور می‌شود و در آواز دشتی با رنگ زیبای از بیگجه خانی پایان می‌یابد. ناگفته نماند این اثر از طریق ریتمو در دسترس قرار گرفته است.

سامر حبیبی از کمانچه‌نوازان با تجربه موسیقی کشورمان است و تاکنون در آثار زیادی شاهد هنرنمایی وی بوده‌ایم. اجرای مجموعه ردیف آوازی عبدالله دوامی یکی از آثاری است که پیش از این از وی منتشر شده، «جویبار لحظه‌ها» اما اولین اثری است که سامر حبیبی نواهای شخصی خودش را در آن با همراهی یک تنبک با هنرمندی بهنام معصومی در آلبومی مستقل ارائه می‌کند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی دونوازی کمانچه و تنبک «جویبار لحظه ها» اثری از سامر حبیبی و بهنام معصومی‌، توسط مؤسسه فرهنگی هنری ماهور راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اصل این اثر را، از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید و دانلود قانونی آن از طریق سامانه «ریتمو ritmo» اقدام نمایند.

حبیبی موسیقی جویبار همایون بهنام دستگاه منتشر معصومی‌ ریتمو بازار لحظه‌ها بیداد درآمد مؤسسه دونوازی آلبوم کمانچه فرهنگی ماهور قانونی