برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه خط و مشی روحانی تغییری نکرده است، گفت: روحانی همان روحانی است شاید شعارهایی که در ایام انتخابات داد تصوری در مردم ایجاد کرد.

مازندمجلس:محمد کیانوش‌راد درباره چرخش رئیس‌جمهور به پایگاه اصول‌گرایی خود با تاکید بر این که روحانی،‌ همان روحانی است، گفت: آقای روحانی همان است که بوده و تغییری در او صورت نگرفته، شاید برخی از شعارهایی که در ایام انتخابات داد تصور و مطالباتی را در مردم ایجاد کرد.آقای روحانی از ابتدا هم مشی میانه‌روی را انتخاب کرد،‌ او به لحاظ سنتی وابسته به اردوگاه اصولگرایان بوده است.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرد: امروز مشاهده می‌کنید برخی اصولگرایان معتدل همکاری‌هایی را با اصلاح‌طلبان داشته‌اند که باید آن را مثبت ارزیابی کرد.آقای روحانی توانسته خودش را از موقعیت یک اصولگرا خارج کند و همچنین در میانه‌راه از اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان استفاده کند.این رویکرد آقای روحانی یک نقطه روشن در کارنامه وی است. او توانسته فضای سیاسی و اجتماعی را تاحد زیادی آرام نگه دارد و زمینه‌های همکاری را میان بخش اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل فراهم کند که باید از این فرصت استفاده کرد.

این نماینده پیشن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رای اعتماد وزرا عنوان کرد: آقای غلامی به صراحت اعلام کرد که من یک اصلاح‌طلب هستم و با توجه به شناختی از ایشان دارم وی فردی معتدل و ملایم بوده که به لحاظ تفکر سیاسی اصلاح‌طلب است. قاعدتا پیدا کردن فردی که حساسیت اصولگرایان را برانگیخته نکند تا به او رأی بدهند کار هوشمندانه‌ای بود که روحانی انجام داد و کسی در اصلاح‌طلب بودن آقای غلامی شک ندارد .

این نماینده مجلس ششم با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر این که روحانی در حال بازگشت به پایگاه فکری خود است، عنوان کرد: من چنین تحلیلی که روحانی درحال دور شدن از اصلاح‌طلبان است را قبول ندارم ومعتقدم مشی و مرام او همان بوده که هست.

کیانوش‌راد با یا آوری مجلس ششم و جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم در آن دوران گفت: یادتان نرود که امروز آقای فرجی‌دانا که به عنوان یکی از چهره‌های اصلی آموزش عالی مورد توجه قرار گرفته در مجلس ششم توسط اصلاح‌طلبان رأی اعتماد کسب نکرد.چرا فرجی‌دانا رأی نیاورد؟ به این دلیل که نسبت به او نگاه مثبتی وجود نداشت، اما او بعدها توانست نشان دهد وزیر شایسته‌ای است.

23214

روحانی اصولگرایان اصلاح‌طلبان معتدل عنوان اصلاح‌طلب سیاسی اعتماد کیانوش‌راد غلامی فرجی‌دانا اشاره توانسته شورای تاکید امروز پایگاه استفاده نماینده