برگزیده ها

مازندمجلس: رییس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی، هفتمین گزارش وزارت امورخارجه از روند اجرای برجام در موارد نقض عهد آمریکا را واقع بینانه تر و تفصیلی‌تر از گزارش های قبلی دانست.

مازندمجلس: حجت الاسلام  مجتبی ذوالنوری درباره هفتمین گزارش وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام اظهارکرد: این گزارش تفاوتی با گزارش های قبلی داشت، در این گزارش حدود 18 مورد نقض عهد و پیمان شکنی آمریکا و موارد خروج از برجام ذکر شده است در حالی که در گزارش های قبلی بسیار کلی به آن اشاره شد.
وی تاکید کرد: در گزارش هفتم همچنین موانع و مشکلات بر سر راه اجرای برجام ذکر شده است که متفاوت از گذشته بود.
نماینده مردم قم در مجلس افزود: گزارش هفتم وزارت امور خارجه در موارد نقض عهد آمریکا در برجام نسبت به 6گزارش قبلی واقع بینانه تر و تفصیلی تر و البته بخشی از گزارش با گزارش های قبلی مشترک بود که این دفعه تکمیلی تر شده بود.
ذوالنور خاطرنشان کرد کمیته هسته ای مجلس گزارش هفتم وزارت امور خارجه را کاملا بررسی کرد و تقریبا جمع بندی از آن برای آماده کردن گزارش چهارم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تهیه شده است اما ما باید دو گزارش دستگاه دیپلماسی را تجمع کنیم و گزارش 6 ماهه ارائه دهیم از این رو فعلا این جمع بندی تقدیم صحن علنی نمی شود و منتظر گزارش بعدی وزارت امور خارجه می مانیم.البته بخش هایی از این جمع بندی را در گزارش سه ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه کردیم و در ابتدای این گزارش تاکید شده که در گزارش 6 ماهه چهارم این کمیسیون به شکل تفصیلی به آن می پردازیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین دربرنامه های آینده این کمیسیون گفت: برای گزارش قبلی ما از کرج بازدید کردیم و برای گزارش چهارم نیز از یو سی اف اصفهان و ساغند یزد بازدید می کنیم.
گزارش برجام خارجه وزارت کمیسیون وزارت امور خارجه آمریکا خارجی اجرای چهارم سیاست امنیت بازدید کردیم ارائه تفصیلی هفتمین موارد تاکید همچنین البته