برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ تن و ۶۰۸ کیلو گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه از قاچاقچیان در جنوب استان کشف و یک قاچاقچی نیز کشته شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ احمد طاهری اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی ایرانشهر و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای باندی که مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرز‌ها به عمق استان می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: اعضای این باند مسلح شب گذشته با یک دستگاه وانت تویوتا در مسیر‌های فرعی ایرانشهر، گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس شدند و در درگیری مسلحانه با ماموران یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

طاهری با اشاره به اینکه درگیری مسلحانه حدود نیم ساعت ادامه داشت، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با بر جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری یک تن و ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

طاهری با اشاره به شناسایی یک باند بزرگ دیگر مواد مخدر گفت: در این عملیات اعضای این باند که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، خاش و زاهدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه علاوه بر توقیف خودروها، هفت قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها یک تن و ۵۰۶ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

 

ماموران انتظامی مسلحانه شناسایی درگیری استفاده اعضای طاهری خودرو قاچاقچیان منطقه عملیات تریاک بلوچستان قاچاقچی استان ایرانشهر سیستان هلاکت اظهار دستگاه