برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در حکمی علی بهادر را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب کرد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی بهادر به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شد. 

در حکم وزیر بهداشت ماموریت های دانشگاه اعلام شده است. بر این اساس سرپرست جدید دانشگاه موظف است که به «تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی»، «تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان» و «عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم» اهتمام ورزد.

اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت، حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی که می تواند فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت را تقویت کند، ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی و توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود از دیگر ماموریت های دانشگاه است.

همچنین برنامه ریزی و اجرا برای رصد، مدیریت و مطالبه اصلاح مولفه های اجتماعی برای پیشگیری و کنترل تهدید کننده های سلامت و اعمال رویکرد اجتماع محور سلامت از طریق توانمندسازی تشکل های مردم نهاد و توسعه، تقویت خیریه های سلامت، رعایت اعتدال، توان مندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از جمله ماموریت های سرپرست جدید است.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات محمد هادی ایمانیه در دوران تصدی مسئولیت ریاست این دانشگاه، تقدیر کرد.

 

سلامت دانشگاه برنامه تقویت ارتقاء پزشکی سرپرست ماموریت توسعه همچنین پژوهش نوآوری منصوب بهداشت شیراز