برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در آستانه ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تمهیدات ترافیکی این ایام را اعلام کرد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با توجه به در پیشِ‌رو بودن مراسم اربعین حسینی، محدودیت‌های ترافیکی و تمهیدات پلیس برای برگزاری این مراسم را اعلام کرد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی پلیس راه غرب استان تهران آمده است:

با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، تمهیدات ترافیکی از ۸ آبان ماه به منظور ارتقاء و افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور در سطح محور‌ها و نقاط حادثه خیز و کنترل عملیات ترافیکی در مسیر‌های منتهی به غرب و جنوب کشور از جمله آزاد راه‌های تهران قم و تهران ساوه اجرا شده و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با ادارات برون سازمانی، عوامل راهداری، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو در طول مسیر‌ها جهت خدمات به زائران مستقر شده اند.

همچنین همکاری‌های لازم با کاروان‌های زائران اربعین حسینی (ع) و رفع مشکلات آن‌ها ناشی از امور ترافیکی برطرف شده و طرح تشدید کنترل تخلفات حادثه ساز به منظور جلوگیری از هرگونه تصادف احتمالی به اجرا گذارده می‌شود.

گفتنی است، مأموران پلیس راه غرب استان تهران تا خاتمه مراسم و عادی شدن ترافیک در محل مأموریت و در معابر حضور فعال خواهند داشت.

 

تهران ترافیکی اربعین حسینی استان مراسم تمهیدات زائران کنترل منظور حادثه