برگزیده ها
بازی کارمند توئیتر با حساب کاربری ترامپ

مازندمجلس: یکی از کارمندان توئیتر در آخرین ساعات فعالیت خود در این شبکه اجتماعی به طور عمدی حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مختل کرده و از دسترس خارج کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، وی روز پنجشنبه و در واپسین ساعاتی که در این شرکت کار می کرد به مدت چند دقیقه دسترسی به حساب ترامپ را ناممکن کرد. این اختلال حدود 11 دقیقه به طول انجامید.

توئیتر پس از بررسی این موضوع با ارسال پیامی اعلام کرد: ما در خلال بررسی های خود متوجه شدیم که این کار توسط یکی از کارکنان واحد پشتیبانی از مشتریان صورت گرفته است. وی این کار را در آخرین روز کاری خود انجام داده است. ما در این مورد یک بررسی کامل داخلی انجام می دهیم.

توئیتر در این مورد پیام دیگری ارسال کرده و اختلال یاد شده را ناشی از یک خطای انسانی دانسته است. توئیتر قول داده از وقوع رویدادهای مشابه جلوگیری به عمل آورد.

اگر چه این اختلال بسیار کوتاه مدت بود، اما واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت. بسیاری از کاربران ضمن اظهار خوشحالی از عدم حضور ترامپ در توئیتر از آن برای خنده و شوخی استفاده کردند.

از جمله کاربری نظرسنجی در این مورد برگزار کرد که چرا حساب ترامپ حذف شده است. گزینه های قابل انتخاب عبارت بودند از : استعفا داده، یک نفر در توئیتر دل و جرات به خرج داده، همسر ترامپ گوشی را برداشته و ترامپ دکمه  اشتباهی را زده! در میان همه این گزینه ها، گزینه آخر از همه محبوب تر بوده است. خود ترامپ هنوز در این زمینه واکنشی نشان نداده است.

آ

ترامپ توئیتر بررسی اختلال گزینه ارسال دقیقه کاربری