برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر اطلاعات گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته اجتماع‌های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند کاهش یافته است.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام سید محمود علوی در نشست ستاد اربعین که امروز در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، با تشکر از همدلی و هم‌افزایی مسئولان در عرصه خدمات‌رسانی به زائرین و ایجاد امنیت در منطقه عنوان کرد: زوار اربعین حسینی از ناحیه امنیت دغدغه و نگرانی ندارند و با آرامش کامل به زیارت می‌روند که این بسیار ارزشمند است.
وزیر اطلاعات در ادامه این نشست، اظهار داشت: امسال نسبت به سال‌های گذشته اجتماع‌های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند کاهش یافته و در گفت‌وگویی که با زوار داشتم عمده مشکلات آنان شخصی بیان می‌شد.
وی ادامه داد : سال ‌به ‌سال سطح خدمات‌رسانی به زوار در این منطقه بهتر می‌شود و امسال نیز نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری داشته است و سرعت عمل در نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاه‌ها بسیار بالا و ارزشمند است.
وی افزود: به گفته رسول اکرم (ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ناملموس‌تر از آن عوامل پشت پرده‌ای هستند که این امنیت را برقرار می‌کنند و بحق در عرصه امنیت باید گفت امنیت‌آفرینان سربازان گمنام امام عصر(عج) و خدمت‌گزاران گمنام مردم ما هستند.
وزیر اطلاعات با اشاره به بازدید از حدود پنج کیلومتر از مرز شلمچه و شتاب و حرکت ستودنی نهادهای مسئول گفت: مسئولان در این منطقه با عشق امام حسین(ع) به زوار اربعین حسینی بدون اینکه احساس خستگی کنند خدمات ارائه می‌دهند که باید از این خادمین زوار اربعین حسینی تقدیر کرد.
امنیت اربعین اطلاعات منطقه شلمچه حسینی ادامه سال‌های گمنام گذشته ارزشمند امسال خدمات‌رسانی دغدغه ناحیه نگرانی ندارند مسئولان بسیار