برگزیده ها

مازندمجلس: سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد گفت: کارگروه های ویژه ای برای تبدیل به احسنت املاک دانشگاه با هدف درآمدزایی برای پشتیبانی فعالیت های علمی و آموزشی این دانشگاه تشکیل شده است.

مازندمجلس: اقبال شاکری گفت: دانشگاه آزاد شبکه ای از ظرفیت های علمی، پژوهشی و آموزشی است که این ظرفیت ها می توانند تبدیل به احسنت شوند.
 سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد، افزود: برنامه داریم از ظرفیت های این دانشگاه که با همت مسئولان گذشته در کشور و حتی خارج از کشور ایجاد شده است به عنوان یک منبع حمایتی در حوزه های آموزشی و پژوهشی استفاده کنیم.
سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت های این دانشگاه می توان برنامه ریزی کرد تا تنها به شهریه متکی نباشیم و بتوانیم به موضوع کاهش شهریه ها و ارائه بورس بپردازیم.
شاکری گفت: ظرفیت ها متناسب با جهت گیری های دانشگاه از بالقوه به بالفعل تبدیل خواهند شد.
وی افزود: درحال بررسی ظرفیت های دانشگاه هستیم و کارگروه های ویژه برای تبدیل به احسنت املاک دانشگاه پیش بینی شده است.
سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در این راستا شکبه هایی از مراکز آموزشی و پژوهشی، مراکز اقامتی، مراکز بهداشتی و درمانی در این دانشگاه برای بررسی ظرفیت های این مراکز ایجاد شده است.
شاکری تاکید کرد: ایجاد درآمد در دانشگاه آزاد به هر قیمتی مدنظر نیست ما برنامه داریم درآمدها در راستای پشتیبانی علمی، آموزشی و پژوهشی باشد.
وی عنوان کرد: در درآمد زایی و تبدیل به احسنت کردن املاک دانشگاه باید شان و برند دانشگاه حفظ شود.
سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد گفت: به طور مثال این دانشگاه دارای امکانات اقامتی مختلفی در استان های کشور است که برنامه داریم از ظرفیت ابتدا برای خانواده دانشگاه آزاد و در مرحله بعد برای دیگر دانشگاه ها و گردشگران فرهنگی از این امکانات استفاده کنیم.
دانشگاه ظرفیت املاک مراکز مستغلات تبدیل برنامه عمرانی آموزشی پژوهشی استفاده سرپرست ایجاد داریم شاکری احسنت شهریه اقامتی درآمد امکانات افزود عنوان تاکید بررسی