برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: تولیت آستان مقدس جمکران با بیان اینکه هرجا ملت ایران در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرد پیروزی با جبهه مقاومت بوده است، گفت: رئیس جمهور آمریکا بداند که امروز بین ملت ایران منفورترین فرد بشر است.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان پیش از ظهر امروز در مراسم یوم‌الله 13 آبان با بیان اینکه امام (ره) فرمودند، "ما را فروختند، استقلال ما را فروختند،" بیان کرد: نسل امروز باید ببیند ما کجا بودیم و آمریکا بر همه چیز ما حاکم بود و قانون کاپیتولاسیون این بود که هر جنایتی بخواهند در کشور انجام دهند، این در حالی‌ است که عظمت و ارتش ایران در آن زمان از بین رفت. در آن زمان هیچکس معنای کاپیتولاسیون و مستشاران آمریکایی را نمی‌دانست اما امام خمینی(ره) با تعبیر ساده این مسئله را برای مردم به روشنی و سادگی تعبیر کردند.

تولیت آستان مقدس جمکران گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بداند که امروز بین ملت ایران منفورترین فرد بشر است. از مجموعه شهدا در طول نهضت، انقلاب اسلامی و در نهایت دفاع مقدس 72درصد شهدا بین 14 تا 24 سال سن داشتند یعنی حدود 150 هزار از شهدای ما بین جوانی و نوجوانی به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: قاسم‌ها و علی‌اکبرهای انقلاب ما 72 درصد شهدا را تشکیل دادند، این در حالی است که سرانجام در 13 آبان 58 همین جوانان بودند که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند. امام (ره) همیشه می‌فرمودند با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنها را آرام نگذارید که اگر آنها را آرام بگذارید لحظه‌‌ای آرامتان نمی‌گذارند.

تولیت آستان مقدس جمکران ادامه داد: هرجا ملت ایران در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرد پیروزی با جبهه مقاومت بوده است. خود دشمن اذعان کرده که 86 کشور دنیا دست به دست هم دادند تا دولت سوریه را از بین ببرند اما غربی‌ها اعتراف کردند اراده ایران بر اراده همه ابرقدرت‌ها پیروز شده است. امروز ایران براساس مقاومت در برابر ابرقدرت جهان پیروز شده است، همان گونه که امام (ره) نوید داده بودند قرن آینده قرن اسلام است و ابرقدرت‌ها شکست خواهند خورد.

هدف تحریم‌های جدید آمریکا تضعیف ملت ایران است

همچنین سردار یدالله جوانی با اشاره به اینکه امروز کرد و ترک، شیعه و سنی دوشادوش هم ندای مرگ بر آمریکا سر داده و وحدت خود را به رخ جهانیان کشیدند گفت: روز 13 آبان روز اثبات ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و ویژگی ایستادن در برابر طاغوت ملت ایران است و باید سعی شود تا هرساله بیش از پیش گرامی داشته شود. روز 13 آبان روز سردادن شعار مرگ بر آمریکاست؛ در اصل مفهوم مرگ بر ظلم و ستم آمریکا، مرگ بر سلطه‌گری آمریکا، مرگ بر جنایات آمریکا و مرگ بر خوی استکباری در ورای این شعار مستتر است.

سردار جوانی با بیان اینکه استکبارستیزی در بین ملت سرافراز ایران مبانی محکم عقلی و اعتقادی دارد، عنوان کرد: براساس آموزه‌های توحیدی ایستادگی در برابر طاغوت، ظالم و ستمگر یک تکلیف الهی و شرعی است بنابراین ملت مسلمان ایران با پشتوانه مبانی فکری و دینی خود در برابر آمریکا ایستاده و هرگز این شعار را ترک نخواهد کرد. همچنین مبنای دیگر این شعار عقلانیت است که بیان می‌کند باید در مقابل زورگو دشمن و جنایتکار ایستادگی کرد تا نتواند بر مردم سیطره یابد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا و اجرای قانون کاتسا علیه ایران اظهار داشت: هدف از وضع تحریم‌های جدید تضعیف ملت ایران است درحالی که فراموش کرده‌اند که این ملت بزرگ ایران بوده که 39 سال در برابر تمامی ظلم‌ها و ستم‌هایی ایستاده که توسط آمریکا بر آن‌ها روا داشته شده است.

بر‌جام قراردادی است که همه باید به آن پایبند باشند/ هوانیروز ارتش از قدرت رزمی و تجهیزاتی زیادی برخوردار است
همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت:

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیر‌وز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتهامات وارده توسط آمریکایی‌ها به برنامه موشکی ایران و بر‌جام گفت: آمریکا و رژیم‌صهیونیستی، دشمنان دیرینه ملت ایران هستند و نگاه به تاریخ نیز مصداق این سخن است. آنها از همان ابتدای انقلاب نقشه‌های شوم خود را بر ضد ایران و انقلاب کشیده‌اند که هر بار با درایت رهبری معظم انقلاب به بن بست خورده‌اند.

وی ادامه داد: آنها سال‌های سال نقشه‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کنند، اما رهبری تنها با یک جمله همه آنها را نقش بر آب می‌کند. دشمنی آمریکا با ما از راه‌های مختلف ادامه خواهد داشت و ما باید در مقابل این دشمنی هوشیار باشیم و اسیر توطئه‌های آنها نشویم. بر‌جام قراردادی است که منعقد شده و همه باید به آن پایبند باشند. زمانی که چند کشور قراردادی را امضا می‌کنند، باید متعهد به امضای خود باشند.

فرمانده هوانیر‌وز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این نیروها ید واحده و بازوان توانمند انقلاب و مقام معظم رهبری هستند و هرگز جدایی میان آنها نیست. ملت ایران بدانند که نیروهای مسلح همیشه و همه‌جا پشت یکدیگر قرار دارند و در مقابل هرگونه تهدید می‌ایستند و تا پای جان از انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند. هو‌انیروز پا در رکاب رهبری معظم انقلاب و نیرویی بازدارنده است که در مقابل تهاجم‌های احتمالی دشمنان خواهد ایستاد. این نیرو امروز از قدرت رزمی و تجهیزاتی زیادی برخوردار است.

29214

آمریکا انقلاب امروز مقابل برابر تحریم‌های اشاره اسلامی رهبری دشمنان ادامه سردار باشند قراردادی مقاومت جوانی اینکه جمهوری می‌کند مبانی ایستاده نیروهای ایستادگی بر‌جام نقشه‌های فرمانده برخوردار هوانیر‌وز پایبند تجهیزاتی زیادی پیروز تعبیر تولیت آستان کاپیتولاسیون قانون منفورترین فروختند جمکران دادند تضعیف استهمچنین استکبارستیزی براساس ابرقدرت‌ها همیشه اراده طاغوت