برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - ایسنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی گفت: اظهارات اخیر ترامپ نشان از ناراحتی آمریکایی‌ها از صلابت ایران اسلامی دارد.

مازندمجلس:حشمت الله فلاحت‌پیشه در مراسم یوم الله ۱۳ آبان کرمانشاه با اشاره به توهین مستقیم ترامپ به مردم ایران در اظهارات اخیرش، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا با تروریست خواندن ایران و خلیج عربی نامیدن خلیج فارس هم به مردم ما توهین کرد و هم جغرافیای ایران اسلامی را زیر سوال برد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ با این کار به همگان ثابت کرد که هیچ شناختی از جغرافیای ایران زمین ندارد، اضافه کرد: اظهارات اخیر ترامپ نشان از این دارد که آمریکایی ها از صلابت و ثبات ایران اسلامی ناراحت هستند.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز اگر ما افتخار شکست تروریست‌ها در افغانستان، سوریه، عراق، بحرین و ... را داریم، ننگ آمریکا سخن گفتن از جنگ‌هایی در ویتنام، عراق و افغانستان و ... است که آمریکا شروع کننده آنها بوده و هنوز مثل زخم سرباز هستند.

فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه امروز آمریکا با توان موشکی ایران مشکل دارد، بیان کرد: آنچه مایه ناراحتی آمریکایی‌ها شده این است که آنها ۱۰ سال از فناوری موشکی ایران دور هستند.

فلاحت پیشه سپس با اشاره به تهدیدات مداوم آمریکایی ها و صحبت کردن آنها از گزینه نظامی گفت: دلیل اصلی حمله نکردن آنها به ایران این است که ما دست روی گلوی اسرائیل گذاشته‌ایم و نماد آن موشک‌هایی است که می‌توانند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کنند.

وی با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی گفت: امروز و در شرایطی که آمریکا در فلاکت افتاده، ایران اسلامی با اقتدار مسیر اقتدار و پیشرفت خود را ادامه می‌دهد، کما اینکه اگر ایران نبود امروز داعش به مرزهای اروپا رسیده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سپس با اشاره به تحریم های گاه و بی گاه آمریکایی‌ها علیه ایران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها زمانی که با تحریم کردن ایران به جایی نرسیدند به فکر طراحی یک فتنه بین المللی افتاده و تلاش کردند تا پرونده هسته ای ما را به شورای امنیت ببرند و پس از تلاش های یازده ساله توانستند تحریم های بین المللی علیه ایران طراحی کنند.

وی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا، اظهار کرد: اعمال اولین تحریم‌ها در همان آغاز امضای برجام علیه ایران مهر تاییدی بر بیانات مقام معظم رهبری بود و امروز هم می بینیم که رفتارهای ترامپ و اوباما حتی در ظاهر هم شبیه هم هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه سپس با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) اظهار کرد: سفارت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در واقع نقش ستون پنجمی را ایفا می‌کرد و تمام وقایع برای ضربه زدن به نظام در این مرکز طراحی می شد.

فلاحت‌پیشه با اشاره به ناموفق بودن سیاست‌های آمریکا در مورد ایران بیان کرد: به اذعان آمریکایی‌ها ایران تنها کشوری در دنیا است که نمی توانند سیاست‌های خود را در قبال آن پیش ببرند و دستیابی به این مهم به دلیل تسخیر کانون فتنه توسط ایرانیان است.

 هر جنگ جدید در منطقه محو کامل رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد

همچنین سردار حسین سلامی امروز در مراسم بزرگداشت روز 13 آبان در حرم حضرت معصومه(س) با تصریح بر اینکه آمریکایی ها از زمان اشغال لانه جاسوسی همه تلاش خود را بکار بسته و حتی لحظه ای از طراحی و اعمال توطئه بر علیه ملت ایران کوتاهی نکردند، گفت: استقامت، ثبات قدم، پایداری، صبر، شکیبایی، توکل، توسل و وحدت، واژه های عینی و معناداری هستند که رفتار ملت ایران را مقابل آمریکا طی این 40 سال شکل داده و منزلت امروز نظام ما در مختصات سیاسی عالم نتیجه آن است.

وی با بیان اینکه در 39 سال جهاد کبیر ملت ایران مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان آنان یک برگ پیروزی برای دشمن ثبت نشده است، اضافه کرد: در طول این زمان قدرت بزرگترین دشمنان ما تحلیل رفته و ذخایر عقل استراتژیک آنها پایان یافته است، دشمنی که هرچه اندیشید، منافعش را انقلاب اسلامی برد؛ و این هنر مدیریت رهبر انقلاب است که نتیجه عمل دشمن به سود اسلام تمام می شود.

سلامی با اشاره به اینکه ملت ایران در پرتوی رهبری ولی فقیه توانسته است در سخت‌ترین میدان های جنگ بسوی قله های پیشرفت، امنیت، آزادی و کرامت حرکت کند، گفت: امروز تمامیت ارضی کشور کاملا تثبیت شده است و مرزهای ما نفوذناپذیرترین مرزهای عالم و محیط داخلی میهن اسلامی امن‌ترین در جهان است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در عصر تهدیدهای بزرگ که 360 درجه محیط پیرامونی کشور را ناامنی احاطه کرده است، ما در ایمنی و امنیت و در عین توانایی زندگی میگذرانیم و به تکیه گاه امنیت، آزادی، آرامش و عزت مسلمانان عالم تبدیل شده ایم.

وی افزود: نبرد را دوش به دوش و بی واهمه با دشمنان پیش بردیم و جنگ را از قلب سرزمینمان به هزاران کیلومتر آنسوی مرزها کشاندیم، امروز خورشید قدرت دشمن به غروب خود نزدیک و بساط تسلط سیاسی آمریکا از منطقه جمع شده است، و جهاد لباس عزتی است که خداوند امروز بر تن مسلمانان پوشانده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات منطقه، ادامه داد: امروز آمریکا در حاشیه سیاست های مربوط به سوریه، لبنان و عراق قرار گرفته است، آنها در اهدافشان ناکام مانده اند؛ در پی توسعه رژیم صهیونیستی بودند لکن مجبور به چند صد کیلومتر دیوارکشی اطراف آن شده‌اند و ما امروز شاهد زندانی در شرق مدیترانه به نام اسرائیل هستیم.

سلامی با تصریح بر اینکه امروز در میدان تحولات سیاسی، قدرت نقش‌آفرین منطقه، نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: امروز ما از شمال دریای سرخ تا شرق مدیترانه در هر نقطه ای مقابل تجاوزگر ایستاده ایم؛ پیروزی های حزب الله تا ارتش و نیروهای مردمی سوریه و عراق و ناکام ماندن این توطئه اخیر در کردستان عراق الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، در یمن قدرتی که ایستاده اسلام و انقلاب است و شاهدیم که در بحرین و نقاط مختلف دیگر مقاومت مسلمانان رو به رشد و در مقابل، دشمن رو به زوال است.

وی تصریح کرد: امروز گزینه نظامی حتی در تصور مقامات آمریکایی خطور نمی کند زیرا می دانند هر جنگ جدید در منطقه محو کامل رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت؛ اگر موتور محرک جهاد با تمام قدرت حرکت کند نقشه های سیاسی جهان تغییر خواهد کرد و دیگر نامی از رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر جنگ جدیدی در منطقه رخ دهد نیروها و سیاست های آمریکایی باید منطقه را ترک کنند، عنوان کرد: کنار گذاشتن گزینه نظامی در دستور کار آمریکا قرار دارد.

سلامی تصریح کرد: آمریکا می خواهد همه را خلع سلاح کند و خود مسلح باشد تا با نیروی نابرابر اراده سیاسی خود را حاکم کند؛ هرکه از موشک های ایران اسلامی می ترسد و می خواهد امن بماند با ما دشمنی نکند، ما هرگز خود را در برابر دشمن تهدیدگر خلع سلاح نمی کنیم، آنها که سلاح هسته ای را به کار گرفته اند باید خلع سلاح شوند

وی افزود: تصور اینکه جمهوری اسلامی قدرت بازدارنده خود را کنار بگذارد رویایی کودکانه است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها امروز سپاه پاسداران را نقطه تمرکز خود قرار داده اند؛ این یک توطئه است برای اینکه ملت ایران را از سپاه جدا کنند و برای رفع مشکلات ملت را در مقابل سپاه قرار دهند؛ آنها نمی دانند سپاه نیرویی محصور در پادگان نیست بلکه روحی توزیع شده در بطن جامعه ایران و پیش مرگ ملت است؛ آمریکایی ها بدانند ملت و سپاه یکی هستند.

سلامی با اشاره به اینکه دشمن بی تدبیر در آخرین اظهار نظرش چند خطای راهبردی داشت، عنوان کرد: دشمن نشان داد به شدت از ظهور جمهوری اسلامی به عنوان قدرت بزرگ در عالم که علیه نظم ناعادلانه آنها عمل می کند، هراسان است؛ آنها ملت ایران را تروریسم نامیدند این یک خطای برگ بود؛ از طرفی خود را دوستدار ملت می نامند و از سوی دیگر ملت ایران را تروریسم معرفی می کنند.

وی افزود: خطای دیگر دشمن تحریف جغرافیای سیاسی ملت ایران بود که موجب وحدت و هماهنگی گسترده در کشور شد؛ دیگر دوران آمریکا تمام شده و قرن جدید قرن ظهور اسلام است، امروز همه ارکان قدرت ملی ما قوی است، ما هرگز بر اساس برجام برنامه ملی زندگیمان را تنظیم نکرده ایم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: زمان آنکه آمریکا عطسه کند، جهان طوفانی شود سرآمده امروز در ایران عطسه ای شود، آمریکا تغییر می کند.

29212

امروز آمریکا اسلامی اینکه اشاره انقلاب منطقه آمریکایی پاسداران سلامی سیاسی اظهار امنیت صهیونیستی فرمانده تصریح مقابل جانشین افزود آمریکایی‌ها طراحی اسلام ترامپ رهبری تحریم سیاست مسلمانان پیروزی توطئه اظهارات جغرافیای مرزهای تغییر گرفته نظامی ادامه عنوان سوریه جمهوری گزینه اقتدار تروریسم مدیترانه میدان ناکام پایان دشمنی دانند مراسم دشمنان تحولات سردار فلاحت‌پیشه کیلومتر ایستاده آزادی سیاست‌های افتاده پیشرفت تل‌آویو المللی اسرائیل شورای بحرین فلاحت موشکی ببرند اعمال دنبال توهین کرمانشاه افغانستان اضافه برجام تسخیر جاسوسی نتیجه