برگزیده ها

مازندمجلس: رییس ستاد قدس و انتقاضه کشور با اشاره به نقش سپاه در حفظ امنیت کشور، وحدت و هم‌بستگی را لازمه استکبارستیزی دانست.

مازندمجلس: سردار رمضان شریف در سخنرانی راهپیمایی پرشکوه روز دانش آموز در شهر یزد با اشاره به اهمیت نقش سپاه در ایجاد امنیت در کشور، گفت: سپاه هر کشور مشابه ستون‌هایی است که بنیان هر کشور را حفظ می‌کند. وی ادامه داد: امنیت یکی از مهم‌ترین لازمه‌های حفظ هر کشور است که خوشبختانه سپاه توانسته بزرگترین نقش را در حفظ امنیت و کیان کشور ایفا کند .
شریف با اشاره به وقایع سه گانه روز ۱۳ آبان تصریح کرد: وحدت و همبستگی لازمه اصلی استکبارستیزی است و مرگ بر آمریکا تنها یک شعار کلیشه‌ای نیست؛ بلکه در بردارنده اهداف بزرگی چون استکبار ستزی است .
رییس روابط عمومی سپاه قدس کشور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، شهید محسن حججی را مظهر دستیابی به موفقیت‌های سپاه قدس دانست و در همین راستا افزود: مدافعان سپاه در عراق و سوریه توانسته‌اند تاکنون امنیت را با اهدای شهدایی چون محسن حججی حفظ کنند و بر تمام اقشار به ویژه قشر دانش‌آموز واجب است که رهرو راه این شهدا باشند و خود را با هدف حفظ امنیت کشور ارتقا دهند .
در حاشیه این راهپیمایی باشکوه، ماکت موشک شهاب و ذوالفقار به صورت نمادین به نمایش گذاشته شد و در ادامه قطع‌نامه مواضع اصولی جهاد به جهان در ۹ بند قرائت و گروه سرود مارش سپاه هنرنمایی کردند.
در پایان نیز یکی از خوانندگان ارزشی استان با تک خوانی هنر خود را نمایش گذاشتند
این راهپیمایی در میدان امیرچخماق برگزار و شاهد حضور دانش‌آموزانی از سراسر یزد بود .
امنیت راهپیمایی ادامه نمایش لازمه اشاره همبستگی استکبار