برگزیده ها

مازندمجلس: سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی آذربایجان غربی اسامی شهدای درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی چالدران با تروریست ها را اعلام کرد.

مازندمجلس: بر اساس اعلام سرگرد محمد مولایی ماموران مرزبانی پس از اتمام ماموریت مرزی و در حین بازگشت به گروهان در نزدیکی روستای  دوشان تپه، واقع در ۱۵ کیلومتری نوار مرزی در کمین تروریست ها گرفتار شدند و در این درگیری هشت نفر از مرزبانان به شهادت رسیدند که سه نفر از آنان نیروی کادر و پنج نفر دیگر سرباز وظیفه بودند.
بر این اساس استوار دوم  حمید حاجی زاده فرزند منوچهر و استوار یکم محبوب نوری اصل  فرزند علی هر ۲ از خوی و استوار دوم مهدی حسین زاده'فرزند عزیز از پلدشت سه شهید گلگون کفن کادر مرزبانی در درگیری روز گذشته بودند.
اسامی پنج شهید درگیری روز گذشته که همگی سرباز وظیفه بودند نیز شامل مهدی کلاته فرزند حکیم از گمیشان استان گلستان،  امیر قربانی فرزند سهراب از میانه، محمد حسین زاده فرزند صحبت الله از گوهردشت، سعید قلابی فرزند توحید و عباس قادری فرزند فتح الله هر ۲ از بناب است.
چالدران با حدود ۴۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی آذربایجان غربی قرار دارد و مرکز آن شهر  سیه‌ چشمه است؛ چالدران یکی از مرتفع‌ترین شهرستان های کشور است.
فرزند درگیری استوار چالدران وظیفه گذشته سرباز اعلام مرزبانان تروریست اسامی مرزبانی