برگزیده ها

مازندمجلس: رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: ذهن مرحوم عسگراولای ده سال از خودش جوان تر بود و حرف نسل های جوان را خوب می فهمید.

مازندمجلس: محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری عصر امروز شنبه در یادمان چهارمین سالگرد درگذشت حبیب الله عسگراولادی اظهار کرد: مرحوم عسگراولادی در همه فعالیت هایش، تدین  را در نظر داشت و در هر اقدام، گفتار و سکوتی که انجام می داد، اولین شاخصش، تدین و رضایت خداوند و قیام به وظیفه بود. وی در ادامه افزود: عسگراولادی پنج یا شش روز پس از اعلام نتیجه انتخابات در سال ۸۸، کاندیدای مورد نظرش که به عنوان خیرالموجودین رای آورده بود، با یکی دو اظهار نظر از سوی آن فرد منتخب، رسما اعلام کرد که فلانی با صحبت هایش، فاصله اش با دین و خدایش را زیاد کرده است.   
باهنر تاکید کرد: همان زمان مرحوم عسگراولادی با دبیرکل حزب رقیب شروع به مکاتبه کرد و برای همین کار مورد شماتت بسیاری از هم خطی هایش قرار گرفت اما ترجیع بند حرف آن مرحوم این بود که من اگر در وظیفه ای تکلیف داشته باشم، آن را انجام می دهم. دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: تدین و برای خدا کار کردن مرحوم عسگراولادی تا اینجا پیش رفت که پس از آن مکاتبه، وقتی در جلسه شورای مرکزی حزب موتلفه شرکت کرد، گفت که من آمده ام تا همه شما از من اعلام برائت کنید چرا که من برخلاف نظر شما این کار را کرده ام. آن مرحوم می گفت اگر شما از من اعلام برائت کنید، می فهمم که درست کار کرده ام.
باهنر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قبل و بعد از پیروزی انقلاب، همه تلاش امام این بود که از میان امت، انسان هایی بسازد که تاب تحمل تاسیس نظام اسلامی را داشته باشند و شانه هایشان زیر اداره نظام قرار بگیرد. وی ادامه داد: مرحوم عسگراولادی برخی اوقات تنها آدم موثری بود که پشت سر امام حرکت می کرد. یک مورد هم نبود که کسانی که قبل از انقلاب مجاهدت کردند، فکر کنند روزی مدیر یا امام جمعه شوند و مردم سلام شان را به خوبی "علیک" کنند. عسگراولادی لحظه ای از حمایت از امام دریغ نکرد.  
باهنر با بیان اینکه ما فکر می کردیم که ذهن عسگراولادی ده سال از خود جوان تر است و حرف نسل های جوان را خوب می فهمد گفت: برخی اوقات فکر می کردیم که برخی صحبت های آقای عسگراولادی شاذ است و به وی می گفتیم که شما با این عظمت و جبروت نباید این حرف ها را بیان کنید اما خود آن مرحوم می گفت که من هر چه وظیفه بدانم عمل می کنم.
عسگراولادی مرحوم باهنر اعلام وظیفه انقلاب اوقات کردیم برائت مکاتبه ادامه اظهار دبیرکل اسلامی