برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت که اگر روی مواضع انقلابی امام راحل و رهبر معظم انقلاب محکم بایستیم ،عزت ایران در دنیا ماندگار بوده و این را تجربه 40 سال اخیر به درستی نشان داده است.

مازندمجلس: حجت الاسلام علی شیرزادی عصر شنبه در نشستی خبری با رسانه های استان گلستان در گرگان، اظهار کرد: امروز اگر در سوریه و عراق سربلند بوده به خاطر ایستادگی روی مواضع انقلابی امام راحل و رهبرمعظم انقلاب می باشد.
وی افزود: برخی مسئولان 6 سال قبل حمایت از سوریه و عراق را اشتباه می دانستند، ولی امروز می بینیم همین افراد به نادرست بودن این نظر خود اعتراف دارند.
حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست ،گفت: دولتمردان آمریکایی در مذاکره نشان دادند که نمی توان به آنها اعتماد کرد و رهبر معظم انقلاب به این مهم قبل مذاکره اشاره داشتند.
به گفته وی؛ برخی از مسئولان و مردم تصور می کردند که اگر به سمت آمریکا برویم، مشکلات حل می شود ولی اینگونه نشد.
وی با بیان اینکه ترامپ خود را به دیوانگی زده و این یک برنامه ریزی به دلیل شکست دولتمردان آمریکا در منطقه است، افزود: این درحالی بوده که دولتمردان آمریکا عاقل هستند و با سناریو برای ملت ها برنامه می سازند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در ادامه با اشاره به اینکه اگر رییس جمهور آمریکا از سپاه تعریف کند ، این نگران کننده است، گفت: امروز باید آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کند چون می بیند سپاه در عراق، سوریه و لبنان و حتی منطقه مانع حضور و قدرت طلبی آنها است.
حجت الاسلام شیرای با اشاره به اینکه سپاه راه درست را در مقابله با دشمن انتخاب کرده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران جزیی از نظام جمهوری اسلامی ایران است و دیدگاه این نهاد، مواضع نظام و رهبری بوده که در دوره امام راحل و عصرحاضر بر مبنای دفاع از مظلوم استوار است.
وی گفت: با استکبار باید با زبان خودش حرف زد و برای مقابله با متجاوز؛ کشورهای منطقه متحد شوند و بسیج جهان اسلام شکل گیرد که امروز این حرکت بوجود آمده است ودر سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین بسیج مردمی شکل گرفته و عامل موثر آن بیداری ملت ها و شناخت آنان از طرح های دشمن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در خصوص تحریم ها نیز گفت: تا زمانی که هدف آمریکا محقق نشود ،تحریم علیه کشور ما تداوم دارد و آنها برای رسیدن به هدف خود به ملت ایران فشار می آورند.
حجت الاسلام شیرازی همچنین با گلایه از کار نشدن روی تبیین قدرت مدیریت و معنویت مقام معظم رهبری، اظهار کرد که باید قدر رهبر معظم انقلاب را بیش از گذشته بدانیم.
وی در خصوص وضعیت فرهنگی کشور، گفت: اینکه بیان می شود جامعه به سمت انحطاط فرهنگی پیش می رود را بنده قبول ندارم، ملت ایران دیندار، باغیرت، با ایمان، انقلابی و ولایت مدار بوده و پای انقلاب و رهبری ایستاده اند.
آمریکا انقلاب اینکه سوریه اشاره امروز الاسلام رهبری منطقه دولتمردان تحریم اظهار نماینده برنامه اسلامی فرهنگی مقابله مذاکره پاسداران شیرازی دیدگاه ایستادگی مواضع انقلابی مسئولان افزود اعتماد