برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه 80 درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل است،گفت:رانندگان برای یافتن پارکینگ مناسب مستقر در ورودی های شهر مهران همکاری کنند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه 80 درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل است،گفت:رانندگان برای یافتن پارکینگ مناسب مستقر در ورودی های شهر مهران همکاری کنند.

سرهنگ جلال میرزابیگی اظهار داشت: براي جلوگيري از خروج زائران بدون ويزا و گذرنامه ، کنترل هاي لازم از مبدا حرکت آنها انجام می شود.

وی افزود: هماهنگي هاي لازم با ساير نهادها و ادارات ذيربط انجام شده است تا خدمات دهي به زائران حسيني به صورت مناسب انجام شود .

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یادآور شد: به منظور جلوگيري از ورود افراد فاقد گذرنامه و ويزا به پايانه مرزي مهران ، کنترل ها از شهرستا نهای تابعه استان و خود پایانه مرزی مهران انجام و کسانی که مدارک قانونی ندارند عودت داده می شوند.

وی تصریح کرد: از ابتداي ورود به استان ايلام تا شهر مهران در نقاط حادثه خيز و به منظور پوشش خلاء هاي انتظامي تعداد 27 پاسگاه سيار استقرار و به منظور ارائه خدمات مناسب تر، ساير سازمان ها و يگان هاي امدادي در کنار اين ايستگاهها مستقر شده اند .

سرهنگ میرزابیگی در پایان از رانندگان و زائرانی که از سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شده اند، خواست در هنگام برگشت به شهرهایشان پس از استراحت کامل و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود با صبر و حوصله و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به سفر خود ادامه دهند.

مهران استان مناسب منظور پارکینگ جلوگيري میرزابیگی کنترل خدمات سرهنگ گذرنامه زائران رانندگان معاون تکمیل هماهنگ کننده ظرفیت انتظامی مستقر