برگزیده ها

مازندمجلس: ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: همانطور که در جنگ با تروریست و داعش به عراق کمک کردیم در سازندگی و بازسازی این کشور هم نهایت همکاری را خواهیم داشت.

مازندمجلس: مسجدی روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسبت افتتاح درمانگاه صحرایی ایران در شهر کوت برگزار شد ، افزود: خوشحال هستیم که این درمانگاه به طور مجانی انواع خدمات مختلف بیمارستانی را به مردم منطقه کوت و زائران ارائه می کند.
وی همکاری های ایران و عراق در بخش های مختلف اقتصادی دفاعی و فرهنگی را خوب ارزیابی کرد و افزود: این همکاری ها گسترش خواهند یافت.
سفیر کشورمان در عراق با بیان اینکه ما قدردان میهمان نوازی مردم شهر کوت و کشور عراق از زائران ایرانی هستیم٬ افزود: پیش بینی می شود تعداد زائران برای حضور در گردهمایی اربعین امسال به 3 میلیون نفر برسد.
مسجدی تصریح کرد: ما به مقررات عراق احترام خواهیم گذاشت و با ترتیباتی که اتخاذ شده هیچ کس بدون روادید نمی تواند وارد این کشور شود و تاکنون نیز هیچ ورود غیرقانونی نداشته ایم.سفیر کشورمان در بغداد گفت : در بازدیدی که همراه «قاسم الأعرجی» وزیر کشور عراق امروز از مرز مهران و زرباطیه داشتیم همه عوامل مرزی از روند کار بسیار راضی بودند .
زائران افزود همکاری مختلف کشورمان درمانگاه خواهیم مسجدی بغداد