برگزیده ها

مازندمجلس: «لیندا فرام» سناتور محافظه کار کانادا هفته گذشته حین دفاع از لایحه ضد ایرانی در سنای این کشور به ایرانی‌ها اهانت کرد و گفت: «این لایحه هدفی اخلاقی و انسانی را دنبال می‌کند که آن بازرسی از یکی از بد ذات‌ترین ملت‌های دنیا و انطباق تحریم‌هایمان بر این اساس است.»

مازندمجلس:
 یک سناتور کانادایی در سنای این کشور و حین دفاع از لایحه تحریم‌های ضد ایرانی، ملت ایران را یکی از «بد ذات‌ترین ملت‌های دنیا» نامید.
به گزارش نامه نیوز «لیندا فرام» سناتور محافظه کار کانادا هفته گذشته حین دفاع از لایحه ضد ایرانی در سنای این کشور به ایرانی‌ها اهانت کرد و گفت: «این لایحه هدفی اخلاقی و انسانی را دنبال می‌کند که آن بازرسی از یکی از بد ذات‌ترین ملت‌های دنیا و انطباق تحریم‌هایمان بر این اساس است.»
لیندا فرام در ادامه با دفاع از لایحه تحریم‌های غیر هسته‌ای علیه ایران از همکاران خود در سنای کانادا درخواست کرد تا به این لایحه رای مثبت دهند.
به دنبال این رویداد کنگره ایرانیان کانادا با انتشار بیانیه‌ای صحبت‌های سناتور فرام درباره ایرانیان را «غیر قابل قبول» نامید و خواستار عذرخواهی وی از جامعه ایرانیان مقیم این کشور شد.
این کنگره خواسته است تا سناتور فرام از سیصد هزار ایرانی ـ کانادایی عذر خواهی کند.
کنگره ایرانیان کانادا همچنین از ایرانیان مقیم این کشور درخواست کرده برای نشان دادن اعتراض به سخنان ضد ایرانی این سناتور با نمایندگان خود در پارلمان کانادا تماس گیرند.
لیندا فرام در دو روز گذشته نیز با انتشار یک نامه در فیسبوک و ذکر حمایت از یک ایرانی ضد نظام به نام «رضا مریدی» (سیاست‌مدار ایرانی تبار کانادایی و عضو حزب لیبرال و نماینده ریچموند هیل در مجلس استانی اونتاریو) ایران را حکومتی نسل کش نامیده و مدعی شده است: «من موافقم که رژیم نسل کش ایران باید به عنوان یکی از بزرگترین نیروهای شرور در جهان پاسخگو باشد. من در پی همبستگی با مردم ایران و همه قربانیان بیگناه این رژیم بدخیم ایستاده‌ام و همچنان حمایت از حقوق بشر و آزادی مردم ایران در سنا را ادامه خواهم داد.»
سناتور ایرانیان ایرانی لایحه کانادا کانادایی لیندا کنگره درخواست حمایت ادامه انتشار نامید تحریم‌های ذات‌ترین ملت‌های گذشته دنبال