برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ما توانایی ساخت موشک با برد بیش از دو هزار کیلومتر را داریم اما علیرغم وجود چنین دانش و تکنولوژی در شرایط فعلی به آن نیازی نداریم.

مازندمجلس:
سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به صحبت‌های سردار جعفری فرمانده کل سپاه مبنی بر اینکه بر اساس سیاست‌های رهبری برد موشک‌ها تا دو هزار کیلومتر است، گفت: وضعیت ما در حوزه دفاعی و موشکی به لحاظ کمی، کیفی، سرعت، دقت و قدرت عمل و ساخت و دستیابی به دانش و تکنولوژی روز بسیار خوب است که تحریم‌ها نتوانسته روی اراده ما اثر بگذارد.
وی افزود: استراتژی ما در این حوزه دفاعی است یعنی ما به دنبال خنثی کردن تهدیدها علیه کشورمان هستیم. منتظر نمی‌مانیم تا تهدیدها به مرزها برسد بلکه آنها را در نطفه خفه می‌کنیم. در این راه به اندازه‌ای که برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدها نیاز باشد از برد موشکی استفاده خواهیم کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: بر این اساس برد موشکی ما دو هزار کیلومتر است که این برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدها کافی است و نیازی به بیش از این نداریم البته قادر به ساخت موشک‌هایی با برد بیش از دو هزار کیلومتر هستیم و دانش و تکنولوژی آن را نیز داریم اما فعلا نیازی به آن نداریم. اگر بخواهیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
نقوی حسینی در پایان و در جمع‌بندی گفت:‌ در شرایط فعلی که دشمنان ما به ویژه آمریکایی‌ها به هر بهانه‌ای تحریم‌هایی را علیه ما اعمال می‌کنند قطعا دستیابی به موشک‌هایی با برد بلند در صورت لزوم در دستور کار قرار خواهد گرفت.
تهدیدها کیلومتر موشکی نداریم نیازی توطئه‌ها موشک‌هایی نقوی حسینی خنثی‌سازی دستیابی حسینی دفاعی تکنولوژی هستیم