برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده هواناجا گفت: با استفاده از ۸ فروند پهباد پایش تصویری کلیه نوار مرزی مرز مهران در کنار گشت های هوایی با بالگرد از اقدامات جدید هواناجا در ماموریت اربعین امسال است.

مازندمجلس:  سردار خلبان حسین علی مستاجران در مرز مهران  اظهار داشت: هواپیمایی امسال با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل توان رزمی و عملیاتی خود در کنار پلیس های تخصصی در خدمت زائران حسینی(ع) است.
وی در ادامه افزود:در مرز مهران ۷ فروند بالگرد،۸ فروند پهباد و یک فروند هواپیما استقرار یافته و در جهت تامین امنیت زائران در طول نوار مرزی و مسیرهای منتهی به شهر مهران ارائه خدمت می کنیم.
این مقام انتظامی با اشاره ۲۱ سورتی پرواز و ۴۱ ساعت گشت هوایی توسط بالگردهای هواناجا در مرز مهران،تصریح کرد: در کنار گشت های هوایی با استفاده از ۸ فروند پهباد، پایش تصویری نوار مرزی و مسیر راهپیمایی زائران تا سالن پایانه را انجام می دهیم.
مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: تمامی گشت های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده روی زائران ، در راستای افزایش امنیت و احساس امنیت زوار است.
فرمانده هواپیمایی ناجا در پایان با بیان خلاقیت و توانمندی خلبانان های هواناجا ،افزود:الحمد لله تاکنون هیچ مشکل و حادثه هوایی نداشتیم و بالگردهای ناجا توانایی پرواز در شرایط جوی ناپایدار و سخت را دارند.
هوایی فروند زائران امنیت تصویری مهران هواناجا بالگردهای پرواز هواپیمایی پهباد افزود