برگزیده ها

مازندمجلس: بی بی سی عربی در گزارشی گفت: انصارالله قلب عربستان سعودی را هدف قرار داد؛ این حمله مهم است زیرا ریاض هرگز شاهد چنین حمله ای نبوده است.

مازندمجلس:  انصار الله قبلا تهدید کرده بودند که قلب عربستان سعودی را هدف قرار می دهند و این کار را انجام دادند.
محمد طاها در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت:شلیک این موشک نمی توانست انکار شود زیرا همانطور که گفتید این موشک رهگیری شده باشد یا نشده باشد، بخشی از آن به فرودگاه یا ساختمانی در فرودگاه (ریاض) برخورد کرده است. آتش و انفجاری در بخشی از فرودگاه (فرودگاه ملک خالد ریاض) روی داده است. عربستان سعودی می گوید پروازهای این فرودگاه به صورت عادی در جریان است اما همانطور که گفتید این که این موشک به ریاض رسیده است، مهم است.
مجری بی بی سی پرسید: متاسفانه جنگ در یمن جنگ فراموش شده نامیده می شود. آیا به این صورت نیست؟ ماهها است که خبری از یمن در اخبار بین المللی پوشش داده نمی شود. کمک های بشردوستانه کمی در یمن است و ورود خبرنگاران به یمن نیز سخت است. آیا شما فکر می کنید که آنها (یمنی ها ) فرودگاه بین المللی را از آن جهت انتخاب کردند که به دستور کار بین المللی بازگردند؟
محمد طاها گفت: بله مطمئنا. فرودگاه بین المللی خالد یکی از فرودگاههای اصلی در سراسر عربستان سعودی است. فرودگاه شلوغ دیگری نیز وجود دارد اما این فرودگاه اصلی در پایتخت عربستان سعودی است. بسیاری از کسب و کارهای بین المللی می خواهند به عربستان سعودی بروند و شرکت هایی هستند که در عربستان سعودی هستند، دیدگاه محمد سلمان این است که عربستان سعودی را تا 2030 متحول کند. آنچه امروز اتفاق افتاد موجب می شود ولیعهد مجددا فکر کند.
خبرنگار بی بی سی عربی گفت: این حمله مهم است زیرا ریاض پایتخت عربستان سعودی هرگز شاید از زمان پیدایش کشور عربستان سعودی شاهد چنین حمله ای نبوده است. انصار الله قبلا تهدید کرده بودند که قلب عربستان سعودی را هدف قرار می دهند و این کار را انجام دادند. عربستان سعودی به این حمله با بمباران هوایی صنعا پاسخ داد اما آنچه امروز اتفاق افتاد، مطمئنا تاثیر قابل توجهی بر جنگ های مختلف در خاورمیانه(غرب آسیا) خواهد 
عربستان سعودی فرودگاه المللی امروز اتفاق افتاد پایتخت مطمئنا گفتید تهدید دادند همانطور