برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور گفت: فکر نمی‌کنم آمریکا بخواهد به‌طور رسمی از برجام خارج شود. آنان برجام را نگه می‌دارند و فشارها و تحریم‌ها را به‌ویژه در مسائل منطقه‌ای و دفاعی کشورمان بیشتر خواهند کرد.

مازندمجلس: کمال خرازی در گفت‌وگویی پیرامون اظهارات ترامپ و تحریم‌های اخیر کشورمان توسط آمریکا، اظهار کرد: صحبت‌های رییس جمهور آمریکا برخاسته از وضعیت روانی او است.
وی افزود: او انسان خودشیفته‌ای است و فکر می‌کند هر چه می‌گوید حق، درست و بهترین ایده برای دنیا محسوب می‌شود. البته مخالفان بسیاری در دنیا به خصوص در بین فرهیختگان دارد.
وزیر امور خارجه اسبق کشورمان ادامه داد: ترامپ، مخالفان جدی بسیاری در میان کشورهای اروپایی و حتی در آمریکا دارد و این نوع برخورد و کلام ترامپ و مواضعی که اتخاذ می‌کند، شأن ریاست جمهوری آمریکا را پایین آورده است.
خرازی به اقدامات ایران در برابر چنین مواضعی اشاره و خاطرنشان کرد: در برابر چنین رویدادی، ما سیاست‌ها و راهبردهای خودمان را پیش خواهیم گرفت که همان ایستادگی و مقاومت است.
وی اضافه کرد: فکر نمی‌کنم آمریکا بخواهد به طور رسمی از برجام خارج شود. آنان برجام را نگه می‌دارند و فشارها و تحریم‌ها را به ویژه در مسائل منطقه‌ای و دفاعی کشورمان بیشتر خواهند کرد و تحریم‌های اخیر برخی ایرانیان نیز در همین راستا بوده است و طبیعتاً ما نیز در برابر چنین فشارهایی باید مقاومت و ایستادگی کنیم.
آمریکا ترامپ برابر کشورمان خرازی برخاسته مواضعی ایستادگی مقاومت برجام بسیاری مخالفان تحریم‌های وضعیت صحبت‌های می‌کند روانی