برگزیده ها
مازندمجلس:گروه موسیقی «کلون زمان» به سرپرستی حمید قنبری، ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در فستیوال بین المللی هنر دهلی به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، فستیوال بین المللی هنر دهلی از مطرحترین و مهم‌ترین فستیوالهای چند رشته ای هند و تنها فستیوال این کشور است از تاریخ دهم الی بیست و پنجم نوامبر مصادف با ۱۹ تا ۴ آذر ماه برگزار می شود که گروه موسیقی «کلون زمان» از ایران در دو روز این جشنواره اجرای برنامه خواهند داشت.

حمید قنبری سرپرست گروه در مورد این اجراها گفت: «قطعات اجرایی این گروه با محوریت ریتم و سازهای کوبه‌ای است که برخی از این قطعات با همراهی سنتور اجرا خواهند شد.»

وی ادامه داد: «مجنون، چهل ضربی، بسته بال، زرد، پژمرده و… قطعاتی هستند که در این شبها برای دوستداران هنر موسیقی اجرا می شوند.»

نوید توسلی، حسام عظیمی، میلاد قریشی، سینا غفاری و حمید قنبری اعضای گروه «کلون زمان» را تشکیل میدهند.

فستیوال بین المللی هنر دهلی سالانه ٩٠٠هنرمند از رشته های مختلف هنری چون موسیقی، رقص، نقاشی، تئاتر، ادبیات و غیره را در بیش از چهل سالن از جمله سالنهای کنسرت رو باز و سرپوشیده، دانشگاهها، سالنهای کنفرانس و نمایشگاهها میزبانی کرده و توجه میلیونها هنردوست را به خود جلب می کند.

گروه موسیقی «کلون زمان» که اجراهای داخلی و خارجی متعددی داشته چندی پیش در پانزدهمین فستیوال هنر آسیایی در چین به همراه وحید تاج به اجرای موسیقی ایرانی پرداخته است.

موسیقی قنبری فستیوال اجرای المللی سرپرستی سالنهای قطعات خواهند برنامه