برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده هواناجا گفت: با استفاده از ۸ فروند پهباد پایش تصویری نوار مرزی مرز مهران در کنار گشت‌های هوایی با بالگرد از اقدامات جدید در ماموریت اربعین امسال است.

مازندمجلس:

سردار خلبان حسین علی مستاجران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: هواپیمایی امسال با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل توان رزمی و عملیاتی خود در کنار پلیس‌های تخصصی در خدمت زائران حسینی (ع) است.

وی افزود:در مرز مهران ۷ فروند بالگرد،۸ فروند پهباد و یک فروند هواپیما مستقر است و در برای تامین امنیت زائران در طول نوار مرزی و مسیر‌های منتهی به شهر مهران پرواز می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره ۲۱ سورتی پرواز و ۴۱ ساعت گشت هوایی توسط بالگرد‌های هواناجا در مرز مهران، تصریح کرد: در کنار گشت‌های هوایی با استفاده از ۸ فروند پهباد، پایش تصویری نوار مرزی و مسیر راهپیمایی زائران تا سالن پایانه را انجام می‌دهیم.

مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: تمامی گشت‌های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده روی زائران،برای افزایش امنیت و احساس امنیت زوار است.

فرمانده هواپیمایی ناجا در پایان با بیان خلاقیت و توانمندی خلبانان‌های هواناجا، افزود: تاکنون هیچ مشکل و حادثه هوایی نداشتیم و بالگرد‌های ناجا توانایی پرواز در شرایط جوی ناپایدار و سخت را دارند.

 

هوایی پرواز زائران مهران فروند امنیت پهباد بالگرد‌های گشت‌های تصویری هواناجا هواپیمایی میزان بالگرد مستاجران افزود